اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۲۴۰
۳۹۸۳
۳۹۸۳
پ

مراکش علیه برنابئو: زیباترین استادیوم دنیا را می‌سازیم!

رئیس فدراسیون فوتبال مراکش می‌گوید این کشور خواهان برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۳۰ در شهر کازابلانکا است. پیش از این گفته می‌شد پایتخت اسپانیا میزبان این فینال خواهد بود.

ورزش سه: فیفا دیروز رسما اعلام کرد که میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰ به سه کشور اسپانیا، پرتغال و مراکش تعلق گرفته است. البته به مناسبت صدمین سال تاسیس جام جهانی فوتبال سه کشور آمریکای جنوبی آرژانتین، اروگوئه و پاراگوئه که درخواست میزبانی داده بودند اولین بازی‌هایشان را در خاک خود برگزار خواهند کرد.

مراکش علیه برنابئو: زیباترین استادیوم دنیا را می‌سازیم!

با اینکه دیروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند فینال جام جهانی 2030 در پایتخت این کشور، مادرید، و در استادیوم سانتیاگو برنابئوی جدید برگزار خواهد شد اما فوزی لقجع، رئیس فدراسیون فوتبال مراکش، گفت این کشور خواهان میزبانی از فینال در شهر کازابلانکا است.

مراکش شش استادیوم را برای میزبانی جام جهانی معرفی کرده است. لقجع در گفتگو با رادیو مارس در مراکش توضیح داد که فیفا از سه کشور میزبان خواسته در نهایت 14 تا 18 استادیوم را برای میزبانی تورنمنت معرفی کنند و مراکش شش استادیوم را به فیفا عرضه کرده است. این شش استادیوم در شهرهای اقادیر، مراکش، کازابلانکا، رباط، طنجه و فز قرار دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال مراکش اضافه کرد که این کشور قصد دارد استادیومی بسیار مجهز و استثنایی در شهر کازابلانکا بسازد و هدف از ساخت چنین استادیومی میزبانی از فینال جام جهانی است. او در صحبتهایش گفت:" امیدواریم شاهد برگزاری یک فینال خارق‌العاده در شهر کازابلانکا باشیم. این می‌تواند برای کل قاره آفریقا یک افتخار بزرگ باشد و به نسل جوان این قاره امید و انگیزه بدهد. ما در شهر کازابلانکا یکی از زیباترین استادیومهای دنیا را خواهیم ساخت".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج