اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۵۹۸۸۸
۲۱۵۰
۲۱۵۰
پ

کامبک رویایی شیاطین سرخ با پاس گل مگوایر

یونایتد با دو گل اسکات مک‌تامینی در وقت‌های اضافه و در روزی که هری مگوایر پاس گل داد موفق شد برنتفورد را ۲-۱ شکست دهد.

ورزش سه: یونایتد با دو گل اسکات مک‌تامینی در وقت‌های اضافه و در روزی که هری مگوایر پاس گل داد موفق شد برنتفورد را ۲-۱ شکست دهد.

منچستریونایتد که در هفته هشتم لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف برنتنفورد رفته بود تا پایان وقت‌های قانونی ۱-۰ عقب افتاده بود ولی در بازگشتی رویایی با دو گل اسکات مک‌تامینی در وقت‌های تلف‌شده انتهای مسابقه موفق شد ۲-۱ به پیروزی برسد.

دقایق اولیه بازی با چند حمله از طرف برنتفورد همراه بود که در دقیقه ۵ شوت هیکی به سمت گوشه بالای دروازه یونایتد خطرناک بود اما از بخت خوب اونانا در چارچوب نبود.

در دقیقه ۲۶ سریالی از اشتباهات دفاعی منچستریونایتد باعث شد برنتفورد به گل برسد. پاس اشتباه کاسمیرو به برنتفورد اجازه داد در موقعیتی چهار به چهار به سمت دروازه شیاطین سرخ هجوم بیاورند. پاس ویسا در میانه راه توسط لیندلوف قطع شد اما توپ دوباره در اختیار ویسا قرار گرفت تا او به ماتیاس ینسن پاس بدهد. ستاره دانمارکی برنتفورد ضربه‌ای به سمت دروازه یونایتد زد که با واکنش ضعیف اونانا وارد دروازه شد.

کامبک رویایی  شیاطین سرخ با پاس گل مگوایر

اولین حمله جدی یونایتد در این بازی در دقیقه 37 اتفاق افتاد. پاس لیندلوف در گوشه سمت چپ محوطه جریمه به رشفورد رسید ولی ضربه او به تیر نزدیک را دروازه‌بان برنتفورد مهار کرد تا یونایتد به گل تساوی نرسد.

یک دقیقه بعد برنتفورد می‌رفت باز هم روی واکنش ضعیف اونانا به گل برسد اما ضربه امبوئمو از شانس خوب دروازه‌بان یونایتد از کنار دروازه بیرون رفت تا اختلاف دو برابر نشود.

در دقایق پایانی این نیمه ضربه آزاد یونایتد توسط برونو فرناندز به سمت دروازه برنتفورد شلیک شد. توپ با برخورد به سر ویسا از بالای دروازه بیرون رفت اما اگر شانس کمی با برنتفورد یار نبود این توپ می‌توانست به گل به خودی تبدیل شود.

نیمه اول با برتری 1-0 برنتفورد به پایان رسید تا در ورزشگاه اولدترافورد شعارهایی تند علیه خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی باشگاه شنیده شود.

در دقیقه 55 برنتفورد به یک قدمی گل دوم رسید. یانسن که گل اول تیمش را زده بود اوت دستی را به درون محوطه جریمه یونایتد انداخت و آجر با ضربه‌ای تک‌ضرب می‌رفت اونانا را مغلوب کند. توپ از اونانا که شیرجه رفته بود عبور کرد ولی دالوت مثل فرشته‌ای نجات‌بخش توپ را از روی خط دروازه بیرون آورد.

در دقیقه 72 برونو فرناندز به ینسن لایی زد و سپس شوتی محکم از فاصله 25 متری به سمت دروازه برنتفورد شلیک کرد اما دروازه‌بان این تیم با واکنشی خوب موفق شد توپ را دفع کند.

در دقایق باقی‌مانده یونایتد فشار سنگینی روی دروازه برنتفورد وارد می‌کرد تا به گل تساوی برسد. فرناندز در دقیقه 78 از بیرون محوطه جریمه گوشه بالای دروازه این تیم را نشانه گرفت اما توپ او با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 89 برنتفورد به یونایتدها ضربه آزاد داد. شوت محکم فرناندز را دروازه‌بان برنتفورد دفع کرد ولی توپ مقابل گارناچو افتاد که از سمت چپ توپ را ارسال کرد. مارسیال روی توپ تاثیر گذاشت تا مک‌تامینی توپ را وارد دروازه کند. اما خوشحالی یونایتدها خیلی زود با دیدن پرچم کمک‌داور به پایان رسید. بعد از بررسی صحنه توسط وی‌ای‌آر تصمیم اولیه کمک‌داور تایید شد و این گل به دلیل قرار داشتن مارسیال در موقعیت آفساید پذیرفته نشد.

اما یونایتدها حاضر نبودند این شکست را قبول کنند و همچنان به حمله ادامه می‌دادند. در دقیقه 90+3 گارناچو تا نزدیکی خط عرضی پیشروی کرد و توپ را برای دالوت فرستاد. شوت او از فاصله نزدیک را دروازه‌بان برنتفورد تنها توانست دور کند و مک‌تامینی توپ برگشتی را با ضربه والی وارد دروازه کرد.

کامبک رویایی  شیاطین سرخ با پاس گل مگوایر

اسکات مک‌تامینی در دقیقه 90+7 کار را تمام کرد تا به ستاره درخشان شیاطین سرخ در این بازی و ناجی تیم تبدیل شود. یونایتد که صاحب یک ضربه آزاد شده بود توپ را به تیر دوم فرستاد، جایی که هری مگوایر حضور داشت. او توپ را با ضربه سر به مرکز محوطه جریمه فرستاد و مک‌تامینی با فرار کردن از یار مستقیمش توپ را وارد دروازه کرد.

کامبک رویایی  شیاطین سرخ با پاس گل مگوایر

بازی با کامبک دراماتیک شاگردان تن‌هاخ در وقت‌های تلف‌شده با پیروزی 2-1 به پایان رسید. شکست در این بازی می‌توانست بحران یونایتد را به حدی عمیق کند که چاره‌ای جز اخراج اریک تن‌هاخ برای مدیران باشگاه نماند.

کامبک رویایی  شیاطین سرخ با پاس گل مگوایر

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج