۱۳۶۰۷۹۶
۲۰۲۴
۲۰۲۴
پ

رانندگان فرمول یک در قطر شکنجه می‌شوند!

رانندگان فرمول یک در گرندپری قطر گرمای ۵۰ درجه را در خودروی خود احساس کردند و خیلی از آنها نگران بودند که پشت فرمان از هوش بروند.

خبرورزشی: رانندگان فرمول از گرمای شدید قطر انتقاد کرده و آن را خطرناک و غیر قابل قبول توصیف کردند. آنها مجبور بودند در دمای سرگیجه‌آور ۵۰ درجه سانتیگراد (۱۲۲ فارنهایت) در خودروی خود مسابقه بدهند.

استبان اوکن گفت که به دلیل گرمای شدید داخل کلاه خود استفراغ کرد. لنس استرول گفت که در خطر از دست دادن هوشیاری بوده است. الکس آلبون به دلیل گرمازدگی مجبور به مراجعه به مرکز پزشکی شد. لوگان سرجنت در حالی که از کم‌آبی بدنش رنج می‌برد و اوایل هفته به آنفولانزا مبتلا شده بود، مجبور به کناره‌گیری شد. استرول و آلبون هر دو بعد از مسابقه نیاز به کمک داشتند.

جورج راسل گفت که او هم نزدیک بود هوشیاری خود را از دست بدهد، و ادامه داد: «فراتر از حد قابل قبول بود. بیش از ۵۰ درصد از رانندگان اعلام کردند که احساس بیماری می‌کنند، نمی‌توانند رانندگی کنند و هر لحظه امکان دارد غش کنند. هیچکس دلش نمی‌خواهد که وقتی با سرعت ۲۰۰ مایل در ساعت رانندگی می‌کند روی فرمان غش کند، و من چند باری این احساس را داشتم.»

لاندو نوریس افزود: «مایه تاسف است که خیلی‌ها کارشان به مرکز پزشکی کشیده شد و غش کردند. این وضعیت خیلی بد و خیلی خطرناک است.» والتری بوتاس نیز به شدت از این وضعیت انتقاد کرد و آن را مانند شکنجه دانست.

مکس فرستاپن در مسابقه پیست لوسیل روز یکشنبه پیروز شد. در پی انتقاد و شکایت رانندگان، فدراسیون اتومبیل‌رانی FIA بررسی وضعیت گرندپری قطر را آغاز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج