۱۳۶۱۹۷۹
۲۹۰۲
۲۹۰۲
پ

حمله شدیداللحن پیشکسوت پرسپولیس به شاگردان یحیی

رحیم یوسفی، پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به عدم حضور پرسپولیسی‌ها بر بالین علی پروین گفت: علی‌آقا نیازی به ملاقات این چهارتا بچه امروزی ندارد اما بازیکنان پرسپولیس هم بی‌معرفت هستند و هم فراموشکار!

خبرورزشی: علی پروین چهره دوست‌داشتنی فوتبال کشورمان به دلیل بیماری چند روزی در بیمارستان بستری شد. بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس و حتی استقلال پس از شنیدن خبر بستری‌شدن علی پروین راهی بیمارستان تندیس شدند که با اسطوره فوتبال ایران ملاقات کنند.

یکی از این پیشکسوتان رحیم یوسفی بود که در این رابطه به خبرورزشی گفت: من وقتی خبر بستری شدن علی‌آقا را شنیدم ابتدا تصور کردم یک درمان سرپایی است و او از بیمارستان مرخص شده. کمی بعد یکی از دوستان گفت که آقای پروین هنوز بستری است و به همین خاطر بدو بدو خودم را به بیمارستان رساندم تا با استاد خودم دیداری داشته باشم و خدا را شکر دیدم حال عمومی‌اش بهتر شده است.

حمله شدیداللحن پیشکسوت پرسپولیس به شاگردان یحیی

وی ضمن اشاره به غیبت بازیکنان کنونی پرسپولیس در بیمارستان و عدم ملاقات با علی پروین یادآور شد: علی آقا نیازی به ملاقات این چهارتا بچه امروزی ندارد اما بازیکنان پرسپولیس هم بی‌معرفت هستند و هم فراموشکار! آن‌ها فراموش کرده‌اند امثال علی پروین چقدر زحمت کشیده‌اند که اسم پرسپولیس بماند و بتوانند در این تیم توپ بزنند و قراردادهای چندمیلیاردی ببندند. این بچه‌های امروزی پرسپولیس حتی فراموش کرده‌اند چند روز پیش کاپ سوپرجام را از دست همین علی‌آقا پروین گرفته‌اند و حتی به خودشان زحمت ندادند احوال اسطوره باشگاه خود را بپرسند.

هافبک پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: معرفت به جام و عنوان قهرمانی نیست. خود من ۷ سال در پرسپولیس توپ زدم و ۱۱ جام هم گرفتم اما همیشه خودم را شاگرد کوچک علی پروین می‌دانم. من خودم دیدم جواد نکونام که یک استقلالی است به ملاقات علی پروین آمد اما از جمع بازیکنان پرسپولیس هیچ‌کس به خودش زحمت نداد به بیمارستان بیاید. البته بچه‌های امروزی حتی اگر پدر یا مادر خودشان هم بستری شوند به ملاقات آن‌ها نخواهند رفت و انتظاری از فوتبالیست‌های امروزی نمی‌رود. علی‌آقا هم آن‌قدر شاگرد در پرسپولیس داشته که همگی دوستدارش هستند و اجازه نمی‌دهند حتی در بیمارستان تنها باشد. این زمانه خیلی بد شده و عاطفه و مهربانی ته کشیده است.

وی همچنین عنوان کرد: شنیدم روز جمعه بازیکنان پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای مسائل مالی جلسه داشته و بیشتر از هرچیزی دنبال پول و آپشن بوده و شاید فرصتی برای فکر کردن به علی‌آقا پروین یا بیماری اسطوره خود نداشته‌اند. این نکته را هم حتما بنویسید که اگر علی‌آقا این مصاحبه را بخواند ناراحت می‌شود چون اصلا انتظاری از کسی به‌ویژه بچه‌های امروزی ندارد اما باید این حرف‌ها را می‌زدم.

رحیم یوسفی در پایان در خصوص ماجرای قهر یحیی گل‌محمدی و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: من برای شخصیت حقیقی یحیی گل‌محمدی ارزش زیادی قائل هستم و او را دوست دارم. با این وجود از حرکت اخیر او خوشم نیامد چون نباید به خاطر پول، تیم را رها می‌کرد و به امارات سفر می‌کرد. این روزها مردم هزار تا مشکل اقتصادی دارند و آن‌وقت دوستان به خاطر آپشن قرارداد خود اعتصاب و تیم را رها می‌کنند. لطفا از قول من بنویسید خیلی‌ها در این سال‌ها به پرسپولیس آمده و رفته‌اند. خیلی‌ها که اسم بزرگی هم داشته و دارای محبوبیت زیادی بوده‌اند اما این اسم بزرگ پرسپولیس است که مانده. یحیی گل‌محمدی هم حالا ممکن است از پرسپولیس به تیم دیگری برود یا این‌که پرسپولیس یک مربی دیگر پیدا کند. این رفت‌وآمدها همیشه بوده و باز هم ادامه خواهد داشت اما پرسپولیس از همه‌کس و همه‌چیز بزرگ‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج