adexo3
۱۳۶۲۰۳۲
۱ نظر
۱۳۳۹
۱ نظر
۱۳۳۹
پ

حیدری: پرسپولیس با کسر امتیاز هم قهرمان می‌شود

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گفت: این تیم برای ادامه مسابقات نیاز به تقویت دارد.

خبرگزاری مهر: سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنانی که فصل گذشته در ترکیب پرسپولیس جا افتاده بودند و برای این تیم در کارهای ترکیبی به خصوص در جناحین، پشت دفاع حریف و… مؤثر، در این فصل از جمع آنها جدا شدند. متأسفانه در نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس عملکرد خوبی نداشت و نتوانست بازیکنان جایگزین نفرات جدا شده را به خدمت بگیرد.

او ادامه داد: شهاب زاهدی و حسین کنعانی زادگان از خانواده پرسپولیس بودند که این ۲ بازیکن دوباره به خانه خودشان بازگشتند. مسعود ریگی و نبیل باهویی دیگر بازیکنان پرسپولیس هستند که در این فصل به جمع سرخپوشان اضافه شده اند. پرسپولیس فصل گذشته، لوکادیا را در مقطعی و شیخ دیاباته و پریرا را در ترکیب تیمی خود داشت که همه این نفرات امسال در پرسپولیس حضور ندارند. در همه جای دنیا وقتی بازیکنی از تیم جدا می‌شود، یک بازیکن دیگر جایگزین خواهد شد که این اتفاق در پرسپولیس رخ نداد.

مدافع اسبق پرسپولیس افزود: شهاب زاهدی مهاجم خوبی است و کسی نمی‌تواند منکر آن شود، اما زمانی که او در تیم تنها باشد همه فشارها به سمت زاهدی می‌آید. خدا را شکر که شهاب توانست مقابل گل گهر گلزنی کند. به نظرم در کنار زاهدی باید یک مهاجم دیگر قرار گیرد تا کارایی بیشتری داشته باشند گاهاً امید عالیشاه این مسئولیت را عهده دار می‌شود اما پست تخصصی او هافبک تهاجمی است و ناگفته نماند که هر زمان هم در خط حمله به کار گرفته شده، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد.

حیدری: پرسپولیس با کسر امتیاز هم قهرمان می‌شود

پرسپولیس برای موفقیت در ۳ جام نیاز به تقویت در خط حمله دارد

حیدری تصریح کرد: پرسپولیس برای موفقیت در ۳ جام نیاز به تعداد مهاجمان بیشتر دارد. شاگردان گل محمدی با تمام سختی‌ها و وقفه‌های طولانی مدت که در برگزاری مسابقات رخ می‌دهد باز هم توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند. یک امتیاز از ما کم کرده اند و براساس حروف الفبا تیم رقیب در صدر قرار گرفته اما از نظر من پرسپولیس همچنان بالاتر از سایر تیم‌ها صدرنشین بلامنازع لیگ است.

پیشکسوت پرسپولیس درباره ضعف این تیم گفت: نبود یک دروازه بان دوم می‌تواند پرسپولیس را برای ادامه مسابقات لیگ برتر دچار دردسر کند که قطعاً با تصمیم یحیی گل محمدی در نیم فصل این خلأ نیز بر طرف می‌شود. پرسپولیس ضعف خاصی ندارد اما نبود باید در خط حمله تقویت شود؛ ما هنوز بازی نبیل باهویی را مشاهده نکرده ایم اما اگر این بازیکن هم کیفیت خوبی داشته باشد، به نظرم باز هم باید در خط مهاجم تقویت شویم.

او خاطر نشان کرد: درست است که بازیکنان جوان پرسپولیس در رده‌های پایه از آمادگی خوبی برخوردار هستند اما نباید از اینکه غفلت کنیم که پرسپولیس جای خطا و آزمون نیست و باید همانطور که گفتم یک دروازه بان درجه یک هم در اختیار داشته باشیم تا در نبود بیرانوند بتواند به تیم کمک کند.

ای کاش باهویی زودتر جذب می‌شد

حیدری در پاسخ به این سوال که با توجه به آماده نبودن نبیل باهویی برای حضور در دیدارهای رسمی، آیا خرید چنین بازیکنی که مدت زمان زیادی را باید برای آمادگی بدن خود از دست می‌دهد برای پرسپولیس سودمند خواهد بود یا خیر، گفت: نمی‌خواهم در رابطه با کیفیت این بازیکن انرژی منفی بدهم، انشاالله او هرچه زودتر آماده مسابقات می‌شود و به پرسپولیس کمک خواهد کرد. اما ای کاش اگر هدف، جذب این بازیکن بود او زودتر به خدمت گرفته می‌شد. همانطور که شاهد هستیم، یک سوم از فصل را گذرانده ایم و این بازیکن تا بدنش روی فرم بیاید دیدارهای دیگری را هم از دست می‌دهد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در رابطه با شهاب زاهدی تصریح کرد: شهاب بازیکن با کیفیتی است و سابقه حضور در لیگ‌های اروپایی را دارد و قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او فشار زیادی را تحمل می‌کند اما اگر بازیکن دیگری در خط حمله پرسپولیس خریداری می‌شد قطعاً هجمه علیه زاهدی کمتر رخ می‌داد.

او افزود: مهدی ترابی و وحید امیری دو هافبک هجومی پرسپولیس دچار مصدومیت شده اند و امید عالیشاه هم به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است و به نظرم یحیی گل محمدی با نداشتن بازیکن و لشگری از مصدومان واقعاً عالی نتیجه گرفته است که به عنوان یک پیشکسوت از تو تقدیر می‌کنم. پیش از آغاز لیگ، مدیریت باشگاه در مسئله بیرانوند باعث شد به بدنه اصلی تیم استرس وارد شود و ای کاش به جای آن مسائل بیشتر به فکر جذب بازیکن با کیفیت بود و زمان را پرسپولیس از دست نمی‌داد.

پرسپولیس توانایی شکست دادن النصر در خاک عربستان را دارد

کارشناس فوتبال ایران در رابطه با عملکرد تیم پرسپولیس در دو هفته ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: در دیدار نخست مقابل النصر عربستان، حواشی بیشتر به پرسپولیس لطمه وارد کرد و پس از آن کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه آزادی بود. پرسپولیس تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و با توجه به کمبود بازیکن و نبود مهاجم، دست یحیی گل محمدی برای چینش بازیکنان خالی بود و نتوانستیم بازی خوبی را از خود نشان دهیم. اما در دیدار دوم مقابل الدحیل قطر کیفیت خوبی را از پرسپولیس مشاهده کردیم و به نظرم یک دیدار ۶ امتیازی را پیروز شدیم.

حیدری ادامه داد: اگر تمام بازیکنان پرسپولیس کیفیت لازم را داشته باشند و یک تیم آماده را ببینیم قطعاً مقابل النصر در عربستان می‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. پرسپولیس توانایی برتری مقابل النصر در خاک عربستان را دارد.

حیدری: پرسپولیس با کسر امتیاز هم قهرمان می‌شود

امتیاز هم کم کنند باز پرسپولیس قهرمان ایران می‌شود

او در پایان و در واکنش به کسر ۴ امتیاز از تیم سپاهان بابت تخلف در سقف بودجه گفت: در رابطه با اتفاقاتی که رخ داد واقعاً متعجب شدم. چطور می‌شود که ابتدا به دلیل تخلف از این باشگاه ۴ امتیاز کم می‌کنند اما چند هفته بعد قرارداد همان بازیکنان را به ثبت می‌رسانند! این مورد واقعاً جای پیگیری داد. دوستان از همان موقع هم در صدد کسر امتیاز از پرسپولیس هم بودند و در آخر هم توانستد به هدف خود برسند و از پرسپولیس هم یک امتیاز کسر شد. این موارد در فوتبال قشنگ نیست که به دلیل به دست آورد دل هواداران سایر تیم‌ها از تیمی که تخلفی نکره امتیاز کسر شود. حق پرسپولیس در این قضیه واقعاً ضایع شده است. در همان سالی که در دقیقه ۹۶ قهرمانی را از آن خود کردیم، به ناحق ۶ امتیاز از پرسپولیس کم کردند اما در آخر حق به حقدار رسید. مطمئن باشید قهرمانی پرسپولیس با این کسر امتیازها به خطر نمی‌افتد و ما باز هم می‌توانیم قهرمان ایران شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سپر خان اینو همه میدونن حتی داوران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج