اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۲۴۴۷
۱۹۶۹
۱۹۶۹
پ

بهترین استارت تاریخ استقلال با قلعه‌نویی، مجیدی یا نکونام؟

نکونام با استقلال در ۵هفته اول لیگ برتر عملکردی تاریخی را بجا گذاشته است.

همشهری‌آنلاین:  ۱۲امتیاز از ۵بازی با تفاضل ۵+؛ این بهترین عملکرد تاریخ استقلال در ۵هفته اول همه ادوار لیگ برتر است. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد جواد نکونام با این همه مشکلات ریز و درشت، به همین خوبی در نخستین پیچ فصل برای تیمش امتیاز بگیرد. تجربه نشان می‌دهد که استقلال با این شروع آرمانی در این شرایط سخت، در ادامه راه به‌خوبی از مزیت به‌دست‌آوردن این امتیازها استفاده خواهد کرد.

حتی شما فرهاد عزیز!

حقیقت است که حتی تیم قهرمان بدون شکست فرهاد مجیدی نیز نتوانسته بود در ۵هفته اول لیگ برتر ۱۲امتیاز به‌دست بیاورد. تیم مجیدی، لیگ بیست‌ویکم را با ۳برد متوالی شروع کرد اما در ۲هفته بعدی، روبه‌روی فجر و نساجی متوقف شد تا در ۵هفته اول به ۱۱امتیاز برسد. یک سال بعد تیم ریکاردو ساپینتو در نخستین هفته از لیگ برتر به سپاهان باخت و ۲برد متوالی را مقابل ملوان و مس جشن گرفت. این تیم اما در ۲بازی بعدی‌اش متوقف شد و در مجموع در ۵هفته اول لیگ، فقط به ۸امتیاز رسید. حالا اما تیم جواد نکونام، روند کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است. این تیم با ۴پیروزی در ۵هفته اول، بهترین عملکرد را در این بازه زمانی در همه دوره‌های تاریخ لیگ برتر برای استقلال داشته است.

بهترین استارت تاریخ استقلال با قلعه‌نویی، مجیدی یا نکونام؟

رکورد قلعه‌نویی شکسته شد

رکورد بهترین شروع تاریخ استقلال در ۵هفته اول لیگ برتر تا امروز به لیگ برتر چهاردهم مربوط می‌شد؛ جایی که امیرقلعه‌نویی هدایت آبی‌های پایتخت را بر عهده داشت. جالب اینکه آن تیم هم در ۵هفته اول فقط به سپاهان باخت؛ درست مثل اتفاقی که در این فصل هم برای استقلال رخ داده است. آبی‌ها در آن ۴مسابقه راه‌آهن، استقلال خوزستان، سایپا و پیکان را بردند و یک شروع توفانی را تجربه کردند. تفاضل آن تیم اما در ۵هفته اول، یکی کمتر از تفاضل فعلی استقلال بود. البته این تیم در نهایت پایان خوبی را در لیگ تجربه نکرد و روی سکوی ششم قرار گرفت.

یک تغییر بزرگ

استقلال در بسیاری از فصل‌های گذشته، قربانی یک شروع بد در لیگ برتر شده است. آنها عادت داشتند که در نیم فصل اول امتیازهای زیادی از دست بدهند و وقتی در نیم فصل دوم اوج می‌گیرند، در حسرت رسیدن به صدر بمانند. تیم نکو اما با تغییردادن این عادت قدیمی، خیلی زود در شروع این فصل امتیاز جمع کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج