۱۳۶۴۰۶۳
۳۱۵۴
۳۱۵۴
پ

مجیدی یاد زیدان و رونالدو را در امارات زنده کرد!

سوپرگل ستاره ایتالیایی اتحاد کلباء، فرهاد مجیدی را حسابی سر ذوق آورد.

ورزش سه: تیم فوتبال اتحاد کلباء که از حضور فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی بهره می‌برد، عصر پنجشنبه در چارچوب دیداری در جام بانک اسلامی ابوظبی به مصاف الشارجه رفت و توانست دست به کار بزرگی بزند و سه بر دو به پیروزی برسد.

گل سوم و پیروزی بخش کلباء در دقیقه ۶+۹۰ به دست آمد اما این دیدار پر گل، دیدنی و مهیج تا دقیقه ۵۰ با یک گل به سود الشارجه در جریان بود که روی سوپرگل دیدنی دنیل بیسا، هافبک ایتالیایی کلبا، به تساوی رسید.

در شرایطی که کلباء فشار خود برای رسیدن به گل تساوی را افزایش داده بود، صاحب یک ضربه کرنر شد. ارسال لئاندرو اسپاداسیو را مدافعان الشارجه برگشت دادند ولی ستاره ۳۰ ساله تیم مجیدی توپ برگشتی را با شوتی سهمگین از پشت محوطه جریمه، به تور دروازه عادل الحسنی چسباند تا اتحاد کلباء همه چیز را به تساوی بکشاند.

ضربه غیر قابل مهار این بازیکن درست به محل تلاقی تیرک‌های افقی و عمودی برخورد کرد و به درون دروازه غلتید تا همه شاهد یک سوپر گل استثنایی باشند. گل بیسا به حدی تماشایی و غیرمنتظره بود که فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی ببرها را هم به وجد آورد تا با حرکات دست، اصطلاحا دودی که از سرش بلند شده را رد کند!

مجیدی یاد زیدان و رونالدو را در امارات زنده کرد!

کارگردان تلویزیونی این مسابقه پس از گل، بلافاصله سرمربی سابق استقلال را به تصویر کشید که با این شادی جالب توجه خود، نشان داد که از این گل زیبا و دیدنی خوشحال و البته شوکه شده است.

واکنشی که مجیدی نشان داد، مشابه آنچه بود که زین‌الدین زیدان، سرمربی اسطوره‌ای رئال مادرید، پس از گل خیره‌کننده کریستیانو رونالدو با ضربه قیچی برگردان مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا داشت و تا مدت‌ها سوژه کاربران در شبکه‌های اجتماعی به هنگام تعریف و تمجید از یک اتفاق خاص بود.

مجیدی که به دلیل نتایج ابتدای فصل شاگردانش در ادنوک لیگ امارات تحت فشار قرار داشت، حالا تیمش رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرده و او هم دلگرم به حمایت مدیران ارشد باشگاه و اعتقاد آنها به کیفیت کار فرهاد، با آرامش خاطر بیشتری تیمش را هدایت می‌کند.

کلباء که خود به ایالت الشارجه تعلق دارد، امروز در دیداری دربی مانند با تیم اول ایالت الشارجه روبرو شد. اکثریت علاقه مندان به فوتبال در این منطقه، هوادار الشارجه هستند، ولی مجیدی موفق شد برای دومین بار طی دو فصل اخیر، در استادیوم خانگی این تیم به پیروزی برسد.

مجیدی یاد زیدان و رونالدو را در امارات زنده کرد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج