adexo3
۱۳۶۴۲۵۹
۲۲۰۲
۲۲۰۲
پ

روزهای سخت دروازه‌بان ملی‌پوشی که نیمکت‌نشین شد

آرون رمزدیل می‌گوید برای اولین‌بار نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کند و امیدوار است این شرایط را به زودی تغییر دهد.

خبرگزاری ایسنا: آرون رمزدیل می‌گوید برای اولین‌بار نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کند و امیدوار است این شرایط را به زودی تغییر دهد.

روزهای سخت دروازه‌بان ملی‌پوشی که نیمکت‌نشین شد

زمانی که مایکل آرتتا تصمیم گرفت نزدیک به ۳۰ میلیون پوند برای دروازه‌بانی که دو بار با بورنموث و سپس شفیلدیونایتد از لیگ برتر سقوط کرده بود، بپردازد، خیلی‌ها تعجب کردند اما آرون رمزدیل نظر هواداران آرسنال را جلب کرد و بخش بزرگی از تیمی بود که فصل گذشته خیلی به قهرمانی نزدیک شد.

رمزدیل از زمان پیوستن به این تیم در سال ۲۰۲۱، انتخاب اول آرسنال برای دروازه بود و فصل گذشته در تمام ۳۸ بازی لیگ برتر حضور داشت، اما او در ۴ بازی اخیر باشگاه شمال نیمکت‌نشین شد و رایا که در ماه آگوست به صورت قرضی از برنتفورد آمد، جای او را گرفته است و توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و احتمالا در دیدار با چلسی در داربی لندن نیز درون دروازه توپچی‌ها قرار خواهد گرفت.

آرون رمزدیل در صحبت‌هایی درباره نیمکت‌نشینی در آرسنال گفت: چه من یا دیوید، هرکدام که بازی کنیم، باید بتوانیم فقط تمرکز داشته باشیم و به تیم کمک کنیم. برای اولین بار است در چنین شرایطی قرار گرفتم و نیمکت نشین شدم ولی باید با آن کنار بیایم و بار دیگر خودم را اثبات کنم. من و دیوید رابطه بسیار خوب و حرفه‌ای با هم داریم و همانطور که گفتم هدف هر دو کمک به آرسنال است. 

رمزدیل برای بازی دوستانه مقابل استرالیا و انتخابی یورو ۲۰۲۴ مقابل ایتالیا به تیم ملی فوتبال انگلیس دعوت شد اما این دروازه‌بان ۲۵ ساله در هیچ یک از این بازی‌ها حضور نداشت.

او در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: باید به ترکیب اصلی تیم باشگاهی ام بازگردم تا همچنان برای انگلیس بازی کنم.  اولین‌بار است که خودم را در این وضعیت می بینم ولی قطعا در روزهای آینده تلاش دوچندانی خواهم کرد تا بتوانم بار دیگر به ترکیب اصلی آرسنال برسم.

آرسنال که در رده دوم لیگ برتر قرار دارد، فردا شنبه ۲۹ مهر در داربی لندن در دیداری حساس به مصاف چلسی می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج