۱۳۶۴۶۷۷
۱۶۸۶
۱۶۸۶
پ

ماجرای کاغذ مشکوک در بازی پرسپولیس چه بود؟

دروازه‌بان باتجربه پیکان نسبت به شایعه عجیب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جادوگری او در دیدار با پرسپولیس واکنش نشان داد.

ورزش سه: بعد از دیدار پیکان و پرسپولیس که با برتری سه بر یک سرخپوشان همراه بود، یک ویدئوی عجیب در برخی صفحات مجازی منتشر شد. این ویدئو نشان می‌دهد که هنگام اعلام پنالتی به سود پرسپولیس یکی از بازیکنان پیکان کاغذی را به محمد ناصری دروازه‌بان خودروسازان می‌دهد و او بعد از نگاه کردن به آن، تکه کاغذ را داخل جوراب خود می‌گذارد.

برخی افراد این ویدئو را به جادوگری دروازه‌بان پیکان ربط داده‌اند و حالا این موضوع با واکنش محمد ناصری مواجه شده است. ناصری در این خصوص گفت: «این حرف‌ها برای من خنده‌دار است و ترجیح می‌دهم حرفی درباره آن اتفاق نزنم؛ اما در توضیح آن اتفاق بد نیست برخی موضوعات را بیان کنم.»

او ادامه داد: «ما قبل از هر بازی با مهدی ثابتی مربی دروازه‌بان‌های پیکان قرار گذاشته‌ایم که اگر به سود تیم حریف پنالتی گرفته شد، من کنار زمین بیایم و آنالیز پنالتی‌های بازیکن ضربه زننده را دریافت کنم. در بازی با استقلال خوزستان هم آنالیز زهیوی را از مربی گلرهای تیم گرفتم و جهت توپ را درست رفتم و پنالتی هم گل نشد. مقابل پرسپولیس هم فکر می‌کردیم ضربه پنالتی را گولسیانی بزند، اما او نزد و وقتی شهاب زاهدی پشت توپ رفت، خواستم تا آنالیز ضرباتش را به من بدهند.»

دروازه‌بان پیکان همچنین گفت: «شهاب زاهدی در لیگ ایران پنالتی نزده بود و آنالیزی از او نداشتیم. با این حال آقا مهدی (ثابتی) روی یک تکه کاغذ که از طریق یکی از بازیکنان به من داده شد نوشته بود: "احتمال اینکه سمت راست بزند، زیاد است." آقای ثابتی مرا راهنمایی کرد و من هم برای آنکه زمان از دست نرود، کاغذ را داخل جورابم گذاشتم و بازی ادامه یافت.»

ناصری افزود: «خنده‌دار است که برخی افراد گفته‌اند که این کاغذ جادو بوده و این مسئله به اتفاقات عجیب ربط داده‌اند. به هر حال فضای مجازی است و مسائل اینچنینی وجود دارد و لازم نیست توضیح دیگری در این خصوص بدهم.»

دروازه‌بان پیکان درباره شرایط تیمش افزود: «سعی کردیم اتفاقات دیدار با پرسپولیس را فراموش کنیم و به بهترین شکل برای مسابقه با مس رفسنجان آماده شویم. شرایط فنی ما خوب است و ان‌شاءالله در آینده روزهای بهتری را پشت سر بگذاریم و بتوانیم با جمع‌آوری امتیازات در جدول هم بالا بیاییم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج