adexo3
۱۳۶۵۴۶۰
۲۳۴۳
۲۳۴۳
پ

بدهی ۸۰ میلیاردی جدید برای استقلال و پرسپولیس!

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس جدا از بحث حاشیه‌ای چمن، یک دلیل دیگر هم برای رفتن از ورزشگاه آزادی دارند.

ورزش سه: طی ماه‌های گذشته بحث پایین آمدن کیفیت چمن ورزشگاه آزادی، مشکلات جانبی مثل نبود تماشاگران، جایگاه نامناسب برای فیلمبرداری دوربین‌های تلویزیونی و ... ازجمله مواردی بود که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کردند و این اعتراض‌ها پس از دیدار آسیایی سرخ‌پوشان مقابل النصر عربستان بیشتر شد.

مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان در ورزشگاه آزادی که بیشتر برای پرسپولیسی‌ها اتفاق افتاد، موجب شد تا بحث تعویض چمن و انتقال مسابقات سرخابی‌ها به سایر استادیوم‌ها مطرح شود ولی ظاهرا بحث اصلی چیز دیگری است.

طی هفته‌های گذشته عنوان شد شرکت توسعه و تجهیز و فدراسیون فوتبال قصد دارند با همکاری یک دیگر و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان قصد دارند برای تعویض چمن ورزشگاه آزادی اقدام کنند ولی تا این لحظه چنین موضوعی به طور جدی دنبال نشده و فقط در حد حرف و مصاحبه در رسانه‌ها بوده است.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در این شرایط سفر ناگهانی و غیرمنتظره‌ای به جزیره کیش داشت و از ورزشگاه آنجا بازدید کرد تا بتوانند مسابقات آینده خود را در کیش میزبانی کنند ولی این مورد هم هنوز اتفاق نیفتاده و ظاهرا قرار است بازی این هفته استقلال و آلومینیوم نیز دوباره در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

اما بحث مجزا از زمین چمن، بدهی سنگین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز نگهداری از امکان ورزشی است که این موضوع به تایید مدیران این شرکت هم رسید.

بدهی 80 میلیاردی جدید برای استقلال و پرسپولیس!

حمیدرضا رحیمی، معاون توسعه و مدیریت شرکت توسعه و تجهیز ظهر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب به خبرنگار ما گفت: «باشگاه های استقلال و پرسپولیس هر کدام بین ۴۰ تا ۴۵ میلیارد تومان به ما بدهکار هستند که با مسابقه فردا (پرسپولیس و استقلال تاجیکستان) هم به این رقم اضافه می‌شود.»

همچنین مهیار عسگریان، سرپرست شرکت توسعه و تجهیز نیز در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ما در اظهار نظری کنایه‌آمیز خطاب به آبی‌ها اظهار کرد: «اگر استقلالی‌ها اخیرا در مصاحبه‌هایشان گفته‌اند که کیفیت زمین چمن ورزشگاه آزادی خوب شده، به این دلیل است که جاهای دیگر(ورزشگاه کیش) را رفته و دیده‌اند و متوجه شدند که باید نقدا کار کنند و هیچ‌کس مثل ما حاضر نیست برای گرفتن پول با آنها راه بیاید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج