اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۶۸۸۸
۷۲۶
۷۲۶
پ

بارسلونا و ال‌کلاسیکو در انتظار موزیسین‌های استثنایی

هفته گذشته کیت ریچاردز، میک جگر و رونی وود، اعضای رولینگ استونز، با پیراهنی که بارسا مقابل رئال مادرید خواهد پوشید ظاهر شدند اما مهمتر از آن حضور احتمالی دو نفر از آنها در الکلاسیکو خواهد بود.

ورزش سه: همکاری بین باشگاه بارسلونا و اسپاتیفای، اسپانسر اصلی پیراهن بارسا، به نتیجه انجامیده است. آخرین و تاثیرگذارترین کار مشترک بین بارسا و اسپاتیفای این است که لوگوی رولینگ استونز (دهان معروف با زبان بیرون زده) روی کیت بارسلونا در بازی امروز مقابل رئال مادرید است که از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک برگزار می‌شود. 

به همین خاطر بارسا امیدوار است با حساب کردن روی حضور حداقل دو نفر از اعضای این گروه افسانه‌ای بریتانیایی، جشن بزرگی را به خاطر این ارتباط با رولینگ استونز برپا کند. به طور خاص، باشگاه بارسا یقین دارد که میک جگر و رونی وود برای تماشای بازی در المپیک حضور خواهند داشت، که یک "معامله بزرگ" واقعی خواهد بود.

هفته گذشته، جولی گویو، معاون بازاریابی باشگاه بارسلونا، در مصاحبه با موندو دپورتیوو این احتمال را باز گذاشته بود. هنگامی که از او پرسیده شد که آیا "عظمت شیطانی آنها" برای دیدن کلاسیک به بارسلونا می‌آیند، پاسخ او این بود: "نمی دانم چون آنها چند روز قبل از بازی تصمیم خواهند گرفت. ما در مورد سوپراستارهایی صحبت می‌کنیم که یک روز قبل تصمیم می‌گیرند که چه کاری می‌خواهند انجام دهند." در حال حاضر، باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای حضور جگر و وود در المپیک مونتجوئیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج