۱۳۶۸۳۱۷
۶۷۰۷
۶۷۰۷
پ

اتفاقی که تنها در دهه شصت رخ می داد!

۳۴ سال قبل در چنین روزهایی، علی پروین که سرمربی تیم ملی شده بود، در جریان اردوی تیم ملی فوتبال، یک بازی تمرینی بین ۲ دسته از بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار کرد و در این بازی تیم های سبز و سفید به مصاف هم رفتند.

طرفداری: ۳۴ سال قبل در چنین روزهایی، علی پروین که سرمربی تیم ملی شده بود، در جریان اردوی تیم ملی فوتبال، یک بازی تمرینی بین ۲ دسته از بازیکنان تیم ملی فوتبال برگزار کرد و در این بازی تیم های سبز و سفید به مصاف هم رفتند.

در آن زمان برای تماشای بازی اردویی تیم ملی فوتبال ۲۵ هزار تماشاگر به ورزشگاه امجدیه رفتند و شاید اگر این بازی در ورزشگاه آزادی هم برگزار می شد تعداد تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می رفتند.

به هر حال از این بازی ۲۵ هزار تماشاگر دیدن کردند و مبلغی نزدیک ۵۰۰ هزار تومان بلیت فروشی انجام شد، در حالی که در آن زمان قیمت بلیت نزدیک به ۲۰۰ ریال بود، یعنی این که اکثر تماشاگران بلیت برگزاری این بازی را خریداری کرده بودند.

عشق و علاقه مردم به تیم ملی آن دوران تا حدی زیاد بود که مردم برای یک بازی تمرینی درون اردویی اینگونه از کار و زندگی وسط هفته خود زده و به ورزشگاه آمده بودند، در این اردوی تیم ملی نفراتی مثل حمید درخشان، فرشاد پیوس، ناصرمحمدخانی، شاهین بیانی و مرتضی کرمانی غایب بودند اما ۲ تیم دیگر با ستارگانی مثل پنجعلی، عابدزاده، شاهرخ بیانی، مجتبی محرمی، جعفر مختاری فرد، بهروز سلطانی، مجید نامجومطلق، مهدی ابطحی و... این بازی جذاب را برگزار کردند.

اتفاقی که تنها در دهه شصت رخ می داد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج