اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۸۳۲۹
۶۹۳
۶۹۳
پ

چرا گل‌محمدی همچنان حرف از جدایی می‌زند؟

پرسپولیس در هشتمین بازی خود در لیگ، عصر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت‌نفت‌آبادان است.

فرهیختگان: پرسپولیس در هشتمین بازی خود در لیگ، عصر امروز در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت‌نفت‌آبادان است. سرخپوشان بعد از دو امتیاز حساسی که در انزلی مقابل ملوان از دست دادند حالا به‌دنبال جبران آن هستند و از این رو در بازی امروز محکوم به برد خواهند بود. این در‌حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته به وعده‌های مالی‌اش در قبال سرخپوشان عمل کند و این مساله همچنان مشکلات داخلی زیادی را در این تیم ایجاد کرده است. تنها غایب پرسپولیس برای بازی امروز وحید امیری است و تیم صنعت‌نفت هم عباس قاسم، مدافع میانی‌اش را امروز به‌خاطر آسیب‌دیدگی در ترکیب اصلی‌اش ندارد. پرسپولیس فصل پیش موفق شد در هر دو بازی رفت و برگشت صنعت‌نفت را شکست دهد، اما شرایط فعلی این تیم حداقل در مقایسه با فصل پیش به‌مراتب بهتر است. شاگردان یحیی گل‌محمدی ممکن است در بازی امروز باز هم تغییراتی را نسبت به بازی قبل خود داشته باشند، از این جهت که سرمربی این تیم در هفته‌های اخیر سعی کرد از بازیکنان ذخیره تیمش بیشتر استفاده کند تا فشار بیش از حد به نفرات اصلی وارد نشود.

   هشداری که جدی گرفته نشد

ورزشگاه آزادی تقریبا یک‌ماه پیش بود که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواست که بازی‌های نه‌چندان مهم لیگ برتر را در این ورزشگاه برگزار نکنند تا چمن ترمیم شده آن حداقل تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان کیفیتش را حفظ کند. در همین راستا نیز مدیریت این ورزشگاه به سرخابی‌ها نامه رسمی زد که به فکر یک زمین دیگر در تهران باشند تا بازی‌های معمولی خودشان را در آنجا برگزار کنند. در این میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا گام‌های موثری در این راستا برداشتند به این ترتیب که پرسپولیس درخواست میزبانی از برخی بازی‌های خانگی‌اش در ورزشگاه شهید کاظمی را داد و استقلال هم از وضعیت چمن ورزشگاه‌های کیش بازدید کرد. اما بعد از اینکه شورای تامین و سازمان لیگ مجوز بازی در ورزشگاه شهید کاظمی را برای پرسپولیس صادر نکرد، این باشگاه اعلام کرد ما حاضر به بازی در شهرستان نبوده و فقط در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم. در این میان استقلال هم همانند رقیب خود مدعی شد ما هم فقط در همین ورزشگاه میزبان رقبای خود خواهیم بود. با این حال مدیریت ورزشگاه آزادی در اواسط این هفته باز هم به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد با صنعت‌نفت‌آبادان در ورزشگاه دیگری بازی کند؛ چراکه شرایط چمن زمین شماره یک آزادی به شکلی است که اگر قرار باشد هر هفته بازی در آن برگزار شود آن‌ وقت کیفیتش را برای ادامه بازی‌های آسیایی از دست خواهد داد. در‌واقع مدیریت ورزشگاه آزادی هشدار لازم را به باشگاه پرسپولیس داد که اگر زمین شماره یک این ورزشگاه کیفیت مطلوب را برای میزبانی از بازی برگشت پرسپولیس و الدحیل نداشت، اعتراضی نداشته باشند!

   اصرار یحیی به جدایی

یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر متفاوت‌تر از قبل در نشست‌های خبری صحبت می‌کند و حداقل سعی می‌کند در مورد مسائل مالی و اعتراض شاگردانش نسبت به این موضوع صحبتی نکند. در کنار این قضیه او حاضر نیست نشستی را با مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره باشگاهش داشته باشد. در سوی مقابل نیز درویش اقدامی برای تمدید قرارداد یحیی انجام نداده و این مربی متوجه شده است که برخی دوست ندارند او فصل آینده در پرسپولیس باشد. همه این مسائل به کنار، یحیی در صحبت با اطرافیانش همچنان صحبت از جدایی می‌کند. او اعتقاد دارد براساس نوتیس‌هایی که به باشگاه پرسپولیس داده عملا دیگر قراردادی با این باشگاه ندارد و همین فردا می‌تواند با تیمش خداحافظی کند. اطرافیان یحیی اعتقاد دارند که او از یک‌سری مسائل اطراف تیمش خسته بوده و هر تصمیمی ممکن است در نیم‌فصل اتخاذ کند. به هر صورت شرایط این روزهای یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به شکلی بوده که او هر لحظه ممکن است تصمیم به خداحافظی از جمع سرخپوشان گرفته و توجهات زیادی را جلب کند.

   این بار امید‌های پرسپولیس اعتصاب کردند!

باشگاه پرسپولیس برخلاف شعارهایی که می‌دهد آن‌طور که باید توجهی به تیم‌های پایه خود نمی‌کند. البته فصل گذشته از لحاظ امکاناتی هوادار متمول رسیدگی زیادی به تیم‌های پایه این باشگاه و ورزشگاه درفشی‌فر داشته، اما بازیکنان و مربیان پایه باشگاه پرسپولیس 50 درصد از قرارداد فصل‌پیش خود را هنوز از این باشگاه طلبکارند و در فصل جدید هم حتی یک ریال دریافتی نداشته‌اند. این در شرایطی است که قرارداد‌های بازیکنان این تیم همگی زیر 40 میلیون تومان است! در همین راستا آنها در هفته‌های اخیر بارها نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند که نتیجه مثبتی نداشته است. با توجه به همین موضوع بازیکنان تیم امید پرسپولیس روز گذشته قصد تمرین نداشتند و به سرمربی خود اعلام کردند تا زمانی که باشگاه پرداختی‌ای به آنها نداشته باشد در تمرینات شرکت نکرده و فقط در روز مسابقه حاضر می‌شوند. اما انصاری سرمربی این تیم شاگردانش را جمع کرده و از آنها خواهش کرد با توجه به حساسیت بازی پیش‌روی‌شان این هفته را هم صبر کنند و احتمالا اوایل هفته آینده باشگاه پرداختی‌ای به آنها خواهد داشت. بعد از صحبت‌های انصاری، امیدها حاضر به تمرین شدند؛ هر‌چند برخی از آنها با سرمربی تیم‌شان درد‌دل کردند. به‌طور مثال یکی از آنها با نشان دادن کفش‌های پاره‌اش گفته است: «هفته‌هاست که دارم با کفش‌های پاره تمرین و بازی می‌کنم؛ چراکه در توانم نیست 9 میلیون تومان پول استوک بدهم. متاسفانه باشگاه فقط به تیم بزرگسالان اهمیت می‌دهد و الان هم دنبال آپشن‌های آنهاست، در‌حالی‌که کل بودجه تیم‌های پایه اندازه کل قرارداد بازیکن بیست‌و‌هشتم تیم هم نیست!» در‌حال‌حاضر تیم امید و نوجوانان پرسپولیس در رقابت‌های آسیا‌ویژن صدرنشین جدول هستند و در رده نونهالان و جوانان هم جزء پنج شش تیم بالای جدولند، اما با این حال این باشگاه از نظر مالی به قراردادهایی که با بازیکنان و مربیان پایه امضا کرده، پایبند نبوده است.

   حمایت همه‌جانبه از  ویسی

اما حریف امروز پرسپولیس از 7 بازی موفق به کسب فقط 6 امتیاز شده است. با این حال مدیران باشگاه صنعت نفت از عملکرد عبدالله ویسی ناراضی نیستند و اعتقاد دارند که او از هیچ تلاشی برای نتیجه‌گیری تیمش دریغ نکرده است. در سوی دیگر مدیران نفتی از اینکه تیم‌شان فصل پیش در لیگ برتر ماندنی شد به‌نوعی این موفقیت را مدیون ویسی می‌دانند و فعلا همه‌جوره حامی این مربی هستند. از طرف دیگر ویسی نیز‌ انگیزه بالایی برای نتیجه‌گیری در صنعت نفت دارد تا بتواند بار دیگر سرمربیگری تیم‌های بالای جدول لیگ را برعهده بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج