۱۳۶۹۷۰۴
۲ نظر
۵۷۸۰
۲ نظر
۵۷۸۰
پ

بازیکن خائن پرسپولیس حالا یحیی را متهم کرد!

دعوای سرمربیان استقلال و پرسپولیس همچنان ادامه دارد و حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت، مهدی هاشمی مربی تیم استقلال با صحبت‌های کوبنده‌اش به این حواشیح دامن زد.

آرمان ملی: تیم فوتبال استقلال درحالی با یک تساوی بدموقع از قزوین به تهران بازگشت که با توجه به نتایجی که سایر رقبا کسب کردند، در صورت کسب هر ۳ امتیاز دیدار در برابر شمس‌آذر می‌توانست موقعیت خود را در صدر جدول رده‌بندی تحکیم کرده و برای کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل به روزهای پیش رو بیش از هر زمان دیگری امیدوارتر شود. با این حال مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلالی‌ها که این دیدار را هم از روی سکوها تماشا کرد در این خصوص اعتقاد دارد که فلسفه فوتبال به این شکل نیست که در هر دیدار حتی در برابر تیم‌هایی که مدعی نیستند هم از پیش برنده باشید؛ هرچند استقلال برای موفقیت به جز رقابت در برابر حریفان باید در جبهه‌های دیگر هم بجنگد. درباره این دیدار، اختلافات اخیر بین نکونام و گل‌محمدی و سایر مسائل مرتبط دیگر دقایقی با هاشمی‌نسب به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید:

صحبت را از ماجراها و دعواهای اخیر بین سرمربیان استقلال و پرسپولیس آغاز کنیم. شما در این مورد چه صحبتی دارید؟

حرف و حدیث همیشه در فوتبال وجود داشته و دارد اما متاسفانه در این بین یک‌سری آدم‌ها ورود می‌کنند تا آدم خوبه داستان بشوند! الان هم به این موضوع ورود کرده‌اند که چرا جواد و یحیی این شکلی با هم صحبت می‌کنند. فوتبال همین است. در همه جای دنیا هم تنش دارد و حالا هم بین اینها تنش و اختلافاتی به وجود آمده است. دو روز دیگر هم با هم رفیق می‌شوند و مشکلات‌شان حل می‌شود.

یعنی اعتقاد دارید این دعوا به برخی‌ها که درباره‌اش اظهارنظر می‌کنند، ربطی پیدا نمی‌کند؟

همین‌طور است. نمی‌دانم چرا برخی کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند و می‌خواهند موعظه کنند تا آدم خوبه این ماجرا شوند. بازهم تاکید می‌کنم فوتبال همین است. هرکسی دارد برای تیمش می‌جنگد تا تیمش را موفق کند.

توصیه شما به همدلی دوباره بین این نفرات است؟

پایش بیفتد همدلی و همه‌چیز دیگر وقتی بحث ملی باشد، هست. اما الان پرسپولیسی‌ها دارند برای خودشان می‌جنگند و تلاش می‌کنند و ما هم داریم برای خودمان می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. این دلیل نمی‌شود یک عده بخواهند ادای آدم‌های خوب داستان را دربیاورند. بدبختی ما همین است. کسانی که هیچ جایگاهی در این فوتبال ندارند، می‌خواهند مثلا بگویند ما هم هستیم. یک نفر از آن ور دنیا می‌آید و موعظه می‌کند درحالی‌که خودش هزار و یک مشکل دارد. بعد می‌آید و می‌گوید جواد نکونام این‌جوری و آن‌جوری نباید بکند چون با این کارها به جایی نمی‌رسد. اگر بخواهیم درباره کثافت‌کاری‌های شما صحبت کنیم که باید یک کتاب نوشت. جواد و یحیی با هم مشکل دارند. من و یحیی هم با هم مشکل داریم اما اگر پایش بیفتد مشکلات را کنار می‌گذاریم. الان هم هرکدام‌مان برای منافع تیم‌مان می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم. برای خوشحالی هواداران هرکاری هم لازم باشد می‌کنیم. مشکلی وجود ندارد. زیبایی فوتبال به همین چیزهایش است. مگر مورینیو و گواردیولا با سایر مربیان مشکلی ندارند؟ همه با هم در این فوتبال مشکل دارند اما این مشکل تا جایی هست. در هر صورت همه فوتبالی‌ها حد و مرز خود را می‌دانند. فوتبال همین است، تنش دارد. فوتبال همان‌طور که جذاب است، به همان میزان هم تنش در آن زیاد است.

نکته قابل توجه اینکه همیشه این تنش‌ها و دعواها در هفته‌های پایانی فصل و در هنگامی که تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند، ایجاد شده و شدت می‌گیرد اما اینکه از همین هفته‌های ابتدایی شاهد این مسائل باشیم، یک مقدار عجیب است.

ما قهرمانی ندیده‌ایم یا جنجال ندیده‌ایم یا تنش ندیده‌ایم؟ همه اینها هست و آخر فصل هم یک تیم قهرمان می‌شود و مبارکش باشد. همه ما داریم می‌جنگیم برای قهرمانی، حالا هر تیمی به یک شکل و شیوه‌ای. خیلی مسائل در این فوتبال وجود دارد. فوتبال ما هم فوتبال نرمالی نیست که فقط جنگ باشد و تلاش خودت. مشکلات و موانع دیگر هم وجود دارد. اگر واقعا وارد این مشکلات نشوید و نخواهید با آنها بجنگید که دیگر هیچی. همان ۱۰ هفته اول و تا قبل از نیم‌فصل سرت را می‌برند. به همین دلیل برای قهرمانی و شادی دل هوادار باید برایش جنگید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود بر سر طلایی حق گفتی

    • نوید

      فعلا هاشمی نسب پاره کرده لنگیها را لنگسوزی ادادمه دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج