اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۹۹۹۲
۱ نظر
۴۹۶۶
۱ نظر
۴۹۶۶
پ

ورود متفاوت سعید آذری به جنجال گل‌محمدی و نکونام

طی روزهای اخیر جنجال اصلی فوتبال ایران صحبت‌های تند جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی علیه یکدیگر بوده است.

ورزش‌ سه: ماجرای درگیری لفظی جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی که دو فوتبالیست و همینطور دو مربی بزرگ فوتبال ایران به شمار می‌روند، واکنش بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فوتبال را به همراه داشته و حالا سعید آذری که با یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن همکاری داشته و سابقه همکاری با جواد نکونام را در فولاد خوزستان دارد، به این ماجرا وارد شده:

ورود متفاوت سعید آذری به جنجال گل‌محمدی و نکونام

"من و همکارانم در باشگاهایی که کار کرده‌ایم با هر دوی شما برادران عزیزم به افتخاراتی در فوتبال ایران دست یافتیم که جای تقدیر و تشکر دارد. کار کردن با هر دوی شما برایم افتخار بوده. در روزگاری به سر می‌بریم که بسیاری برای ورزش چالش ایجاد میکنند و اگر ما ورزشکاران حرمت امام زاده را به عنوان متولی حفظ نکنیم فرصت طلبان بیشتری به این عرصه می‌آیند و به مقاصد خود دست می‌یابند پول‌های ورزش را خرج دست یابی به امیال سیری ناپذیر سیاسی خود میکنند. جنگ فنی در بین شما قابل احترام و درک است ولی توهین به یکدیگر  ناپسند و غیر قابل باور .مخصوصا برای من که قلب‌های رئوف هر دو را می‌شناسم. فلسفه ورزش، دوستی، صلح و مشارکت در امور انسان  دوستانه  است. از بی حرمتی به هم پرهیز کنید عزیزان، بی حرمتی عدم توجه، کاهش شدید عملکرد و دور شدن شدید از اهداف را به دنبال دارد. حیف است توانمندی‌های بی نظیر فنی و سابقه سال‌ها تلاش را در سایه مباحث بی نتیجه زیر سوال ببرید. جام‌ها رنگ می‌بازد، مدال‌ها در گنجه خاک خواهد خورد ولی رفتارهای نیک و حفظ حرمت‌ها الگو خواهد شد برای همیشه. یحیی و جواد عزیز همانگونه که دنیای قهرمانی شما روزی به پایان رسید دوران مربی گری هم طول عمر چندانی ندارد. در زمین بجنگید برای خلق خاطرات به یاد ماندنی و در بیرون زمین درس محبت و دوستی بدهید به همه  ما.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریایی

      درود به شما آقای آذری ولی کلاً کیسه کشا جوگیر و هوچیگر هستن اینو تاریخ فوتبال کیسه بارها ثابت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج