اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۲۸۵
۱۴۹۶
۱۴۹۶
پ

انتقام مهلک میلان از امباپه و پی‌اس‌جی

تیم میلان در دیدار خانگی مقابل پی اس جی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد تا به اولین بردش در گروه مرگ دست یابد و حالا شانس گروه به دور حذفی را به دست بیاورد.

فوتبالی: تیم میلان در دیدار خانگی مقابل پی اس جی با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد تا به اولین بردش در گروه مرگ دست یابد و حالا شانس گروه به دور حذفی را به دست بیاورد.

انتقام مهلک میلان از امباپه و پی‌اس‌جی

 سه شنبه از ساعت 23:30 به وقت تهران، در ادامه هفته چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های میلان و پی اس جی در ورزشگاه سن سیرو مقابل هم به میدان رفتند.. دو تیم در حالی پا به میدان مسابقه می گذارند که روسونری با یک باخت و دو تساوی، با 2 امتیاز در قعر جدول است، پی اس جی با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. بازی قبلی دو تیم در ورزشگاه پارک دو پرنس با حساب سه بر صفر به سود پاریسن ژرمن خاتمه یافت. کیلیان امباپه، رندال کولو موانی و کانگ این لی برای میزبان گلزنی کردند.

در نیمه اول شاهد بازی بسیار خوبی بودیم. در ابتدا پاریسن ژرمن با ضربه میلان اشکرینیار به گل رسید، اما میزبان عقب نشست و در دقیقه 12، رافائل لیائو با پاس گل ژیرو بازی را به تساوی کشاند. در ادامه گلی به ثمر نرسید و نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه دوم میلان هجومی تر بازی را آغاز کرد و خیلی سریع توسط ژیرو به گل دوم رسید. بعد از این گل، پی اس جی یکپارچه هجومی شد و تا آخر بازی فشار زیادی روی دروازه میزبان آورد، اما نتوانست به گل تساوی برسد تا این بازی با پیروزی 2-1 میلان خاتمه یابد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج