۱۳۷۰۴۶۰
۱۱۱۳۴
۱۱۱۳۴
پ

سرمربی استقلال تاجیکستان: اظهارات دروازه‌بان پرسپولیس باعث خشم ما شد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان معتقد است اظهارات دروازه‌بان پرسپولیس سبب عصبانیت و افزایش انگیزه بازیکنان تیم تاجیک شده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال استقلال تاجیکستان روز گذشته (سه‌شنبه) در  هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ میزبان پرسپولیس ایران بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

سرخپوشان شهر دوشنبه در این مسابقه به دومین امتیاز خود در لیگ قهرمانان دست یافتند تا کورسوی امیدشان را برای صعود به مرحله حذفی زنده نگه دارند. در صورتی که استقلال بتواند بر الدحیل و النصر غلبه کند و پرسپولیس مقابل این دو تیم ناکام بماند، استقلالی‌ها شانس حضور در میان سه تیم برتر رده دومی را دارند.

ایگور چرفچنکو درباره تساوی شاگردانش برابر پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم و بین دو نیمه باید با بازیکنان صحبت می‌کردم. در نیمه دوم اما در همه جنبه‌ها برتر از حریف بودیم.

وی با ابراز ناراحتی از کسب یک امتیاز از بازی خانگی با پرسپولیس گفت: اگر قبل از مسابقه فکر می‌کردیم تساوی نتیجه خوبی برای بازی با پرسپولیس خواهد بود، حالا بعد از مسابقه همه از اینکه پیروزی را از دست دادیم، ناراحت هستیم. از دروازه‌بان حریف تشکر می‌کنم! او در یکی از مصاحبه‌های خودش قبل از بازی گفته بود که پرسپولیس هر شش امتیاز دیدار با ما و الدحیل را کسب می‌کند و ما را عصبانی کرد!

سرمربی استقلال تاجیکستان، عملکرد بازیکنانش را ستود و خاطرنشان کرد: از بازیکنانم بسیار راضی هستم و مهم نیست بازی‌های آینده چگونه پیش می‌رود. در چنین گروه دشواری که تیم‌های بزرگی در آن قرار دارند، عملکرد بسیار خوبی داریم.

چرفچنکو با اشاره به دیدارهای آتی شاگردان سرچکو کاتانتس در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ تصریح کرد: به‌زودی بازی‌های تیم ملی ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی آغاز می‌شود و آرزو می‌کنم که این تیم در مسابقه کلیدی با اردن موفق باشد. به همه هواداران می‌گویم که به ورزشگاه بیایند و از تیم ملی حمایت کنند. هواداران ما بازیکن دوازدهم واقعی هستند و از آنها بابت تشویق استقلال تاجیکستان تشکر می‌کنم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج