اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۰۶۴۱
۱۹۳۰
۱۹۳۰
پ

شکست شیاطین سرخ در یک بازی دیوانه‌وار

پیش از آغاز بازی کپنهاگن و منچستریونایتد، طرفداران تیم میزبان با بنری ویژه هشدار مهمی به شیاطین سرخ ارسال کرده بودند: اینجا تئاتر کابوس‌های شما است

طرفداری: پیش از آغاز بازی کپنهاگن و منچستریونایتد، طرفداران تیم میزبان با بنری ویژه هشدار مهمی به شیاطین سرخ ارسال کرده بودند: اینجا تئاتر کابوس‌های شما است

دو تیم کپنهاگن و منچستریونایتد در چارچوب چهارمین بازی گروه A لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌ بودند که در نهایت تیم دانمارکی در یک بازی جذاب با نتیجه ۴-۳ به پیروزی رسید. تیم تن هاخ در روزی که سه بار از حریف خود پیش افتاده بود، با ثبت سومین شکست در قعر جدول قرار گرفت.

دقیقه ۳  کپنهاگن ۰-۱ منچستریونایتد: آرون ون بیساکا توپ را در داخل محوطه به اسکات مک تومینای رساند. هافبک اسکاتلندی با ارسال پاسی محکم زمینه‌ساز گلزنی راسموس هویلوند در مقابل دروازه خالی شد. مهاجم دانمارکی مقابل تیم سابقش گلزنی کرد. 

دقیقه ۲۸ کپنهاگن ۰-۲ منچستریونایتد: برونو فرناندز ضد حمله سریع منچستریونایتد را تدارک دید. شوت الخاندرو گارناچو را گرابارا مهار کرد و راسموس هویلوند در ریباند موفق شد گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر برساند. این پنجمین گل مهاجم دانمارکی در فصل جاری لیگ قهرمانان بود.

دقیقه ۴۳  اخراج مارکوس رشفورد: یک نمایش ناامیدکننده دیگر از مهاجمی که با گلزنی بیگانه است. رشفورد با برخورد سنگین به مچ پای بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. یوفا دقایقی بعد اعلام کرد رشفورد به دلیل برخورد آرنج اخراج شده است!

دقیقه ۴۵ کپنهاگن ۱-۲ منچستریونایتد: تیم دانمارکی به بازی بر می‌گردد. روی حرکت تیمی و بازی تک ضرب شاگردان نیستروپ، الیونسی به راحتی دروازه اونانا را باز کرد. 

دقیقه ۹+۴۵  کپنهاگن ۲-۲ منچستریونایتد: دو خطای هند از سوی هری مگوایر و رافائل واران کپنهاگن را به یک ضربه پنالتی رساند. در حالی که ۱۳ دقیقه وقت تلف شده برای نیمه اول گرفته شده بود، در دقیقه ۵۴ گونسالوس به راحتی دروازه اونانا را باز کرد. شیاطین سرخ به یک کابوس آشنا رسیده‌اند. 

دقیقه ۷۰  کپنهاگن ۲-۳ منچستریونایتد: شیاطین سرخ که ده نفره به بازی ادامه می‌دادند به یک ضربه پنالتی دست یافتند. برونو فرناندز موفق شد سومین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۳ کپنهاگن ۳-۳ منچستریونایتد: یورش همه جانبه تیم میزبان به سمت دروازه تن هاخ سرانجام به گل سوم این تیم ختم شد. روی اشتباه دیوگو دالو در یارگیری، لراگر در یک قدمی دروازه بازی را به تساوی کشاند. 

دقیقه ۸۸  کپنهاگن ۴-۳ منچستریونایتد: در یک سناریو مشابه باز هم بازیکنان کپنهاگن از سمت راست دروازه منچستریونایتد اقدام به سانتر کردند و در سمت چپ موفق به گلزنی شدند. آندره اونانا کاری نمی‌توانست انجام دهد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج