adexo3
۱۳۷۰۸۱۸
۸۳۴۵۹
۸۳۴۵۹
پ

پست اینستاگرامی معنادار جان سینا

آیا دوران حرفه‌ای جان سینا در WWE به پایان رسیده است؟

طرفداری: جان سینا، پرافتخارترین ستاره WWE (در کنار ریک فلیر) با ارسال پستی عجیب در اینستاگرام به شایعات زیادی که از خداحافظی او وجود دارد، دامن زد.

پست اینستاگرامی معنادار جان سینا

جان سینا به تازگی و در رویداد کرون جول 2023، به مصاف سولو سیکوا از بلادلاین رفت. در پایان این بازی، سولو سیکوا با اجرای چندین باره فینیشر خود، ساموئن اسپایک، موفق شد دارنده 16 عنوان قهرمانی را شکست دهد. اکنون و به دنبال توافق اتحادیه بازیگران هالیوود برای پایان بخشیدن به اعتصاباتشان، حداقل این دوره ی حضور جان سینا در WWE به نظر به پایان رسیده است.

لحظاتی پیش، جان سینا با ارسال پستی عجیب در اینستاگرام مجالی را برای گمانه زنی درباره آینده او در دنیای کشتی کچ فراهم کرد. اگر چه برخی معتقدند که این پست جان سینا تنها به پایان یافتن اعتصابات هالیوود اشاره دارد و ربطی به خداحافظی او از دنیای کشتی کچ ندارد.

پست اینستاگرامی معنادار جان سینا
پست جان سینا در اینستاگرام

جان سینا به تازگی از بازنشستگی صحبت کرده بود

سینا به تازگی حضوری کوتاه را در تلویزیون WWE تجربه کرد. پیش از بازی مقابل سولو سیکوا در کرون جول ۲۰۲۳، او در مصاحبه ای از نزدیکی زمان بازنشستگی خودش صحبت کرد.

همانطور که داخل رینگ گفتم، امشب آخرین بازی من نخواهد بود اما می دانم که به زودی اتفاق خواهد افتاد. اکنون هر شانسی که برای رفتن به رینگ به دست می آورم، بیش از همیشه برایم خاص و با ارزش است. هیچکس نمی تواند این حقیقت را انکار کند که من ۴۶ ساله هستم و به ۴۷ سالگی خیره شدم. من برای بیش از ۲ دهه اینجا بودم. امشب آخرین بازی من نخواهد بود، اما آن روز نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج