اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۱۰۱۱
۱۳۵۵
۱۳۵۵
پ

حمایت قاطع نکونام در جیب این بازیکن!

گوستاوو بلانکو در نشست خبری پیش از بازی استقلال با تراکتور سوژه سوال خبرنگاران شد.

ورزش سه: گوستاوو بلانکو در نشست خبری پیش از بازی استقلال با تراکتور سوژه سوال خبرنگاران شد.

استقلالی‌ها دردسر زیادی برای ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو کشیدند. مهاجم آرژانتینی بیش از ۴۰ روز را در تهران به سر برد ولی نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند یا در بازی‌های این تیم به میدان برود که پس از کسر قرارداد دیگر بازیکنان تیم، این اتفاق به هر شکلی که بود رخ داد.

حمایت قاطع نکونام در جیب این بازیکن!

بلانکو در بازی برابر آلومینیوم برای نخستین بار برای تیمش به میدان رفت و اگر مهرداد محمدی دقت بیشتری به خرج می‌داد، او می‌توانست برای تیمش گلزنی کند. اما این اتفاق رخ نداد و مهاجم خارجی آبی‌ها برابر شمس آذر نیز برای دقایقی به میدان رفت ولی در امر گلزنی ناکام بود.

جواد نکونام، سرمربی استقلال، در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور گفت‌و‌گوی نسبتا مفصلی با خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس داشت. او در این نشست خبری هم با سوالی در خصوص کیفیت و شرایط آمادگی گوستاوو بلانکو مواجه شد که مانند قبل با حمایت کامل از این بازیکن به آن پاسخ داد.

نکو در این خصوص گفت: بلانکو؟ مشکل بلانکو این است که از روز جدایی از تیم قبل تا بازی با آلومینیوم اراک اصلا بازی نکرده بود. حدود ۱۰ روز تا ۲ هفته هم عقد قراردادش طول کشید. همین مدت هم به دلیل شرایط قرارداد با تیم تمرین نکرد. بعد هم که نمی‌توانستیم قراردادش را ثبت کنیم. از شرایط تمرین تیمی هم دور بود چه برسد به مسابقه.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: او فوق العاده بازیکن با کیفیتی است و این موضوع را در تمرینات هم نشان داده است. از افراد و بازیکنانی که در تمرین ما هستند می‌توانید سوال کنید اما نیاز به زمان برای تمرین کردن و حضور در بازی‌های دوستانه و رسمی دارد.

به این ترتیب باید شاهد آن بود که به زودی این بازیکن به ترکیب اصلی استقلال اضافه شود. مهاجم آرژانتینی که نکونام روی توانایی‌های او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج