adexo3
۱۳۷۱۴۴۹
۱ نظر
۳۸۹۶
۱ نظر
۳۸۹۶
پ

طعنه تیز یحیی ساعاتی بعد از درخشش بلانکو!

ماجرای مقررات نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به یحیی گل‌محمدی رسید تا به دیگر تیم مدعی کنایه بزند.

ورزش سه: ماجرای مقررات نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و این بار نوبت به یحیی گل‌محمدی رسید تا به دیگر تیم مدعی کنایه بزند.

 یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان حضور یافت و در حالی که همه منتظر صحبتهایش بعد از سه تساوی ناامیدکننده پرسپولیس بودند، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی پرسپولیس همچنین در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد و با کنایه گفت که پرسپولیس تنها مدعی است که نتوانسته بازیکنان موردنظر را جذب کند. او با اشاره به اینکه سایر تیم‌ها در نهایت توانستند قرارداد بازیکنان خود را ثبت کنند، به نوعی به ماجرای دابو در سپاهان و بلانکو در استقلال اشاره کرد و نوک پیکان خود را به سمت آن‌ها نشانه رفت.

با این حال گل‌محمدی گفت که پرسپولیس تلاش خواهد کرد نتایج درخشان خود را ادامه دهد و با همین دارایی به دنبال کارهای بزرگ باشد. او همچنین گفت که تیمش در ورزشگاه نقش جهان به دنبال سه امتیاز خواهد بود.

اظهارات سرمربی پرسپولیس را بخوانید:

* صحبتهای اولیه؟

به نام خدا و سلام عرض می‌کنم به دوستان عزیز. همچنین از هوادارانی که امروز آمدند از ما استقبال کردند متشکریم. تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و دیدنی بوده و همیشه شاهد یک بازی باکیفیت از سوی هر دو تیم بودیم. سابقه بازی‌ها نشان می‌دهد این بازی همیشه تماشاگرپسند بوده است. باتوجه به اینکه هر دو تیم دارای بازیکنان تکنیکی، باکیفیت و خوبی هستند و همچنین سپاهان دارای یک سرمربی خوب و بادرایت است، فکر کنم شاهد یک بازی خوب و دیدنی از سوی دو تیم خواهیم بود. امیدوارم اول نتیجه، نتیجه‌ای باشد که ما به دنبالش هستیم و آن هم سه امتیاز است.

همچنین امیدوارم بازی خوب و باکیفیتی نشان بدهیم. باتوجه به شرایط ما سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم بعد از بازی سنگین استقلال تاجیکستان که در آن شرایط جوی و زمین مسابقه بسیار سخت بود. در این چند روز بیشتر کارهای تاکتیکی و ریکاوری انجام دادیم و فرصتی برای تمرین خاص نداشتیم. اما بازیکنان ما نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند و در شرایط سخت می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. همیشه من به این رویکرد بازیکنان نگاه مثبت داشتم و از بچه‌ها آموختم که در شرایط سخت چجوری باید از همدیگر حمایت کنیم و بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم. امیدوارم در هر صورت بازی خوب و دیدنی و همراه با سه امتیاز برای ما باشد. امیدوارم هر تیمی که از لحاظ فنی حقش است به سه امتیاز برسد.

* سرما خوردگی بازیکنان؟ تاثیر تساوی در تاجیکستان روی بازیکنان؟

بازی سنگینی بود و راحت نبود. تیم الدحیل هم آنجا متوقف شد و از دحیل هم توانستند امتیاز بگیرند. بازی راحتی نبود و ما هم در گروهی هستیم که هر چهار تیم تیمهای باکیفیتی هستند و بدون شک سخت‌ترین گروه آسیا، گروه ماست. از آن طرف هم اتفاقاتی متاسفانه افتاد و بعضی از بچه‎ها مبتلا به ویروس فکر کنم آنفولانزا شدند و هنوز هم چند نفر درگیر هستند. اما ما یک تیم هستیم و جوانی که از پایه‌ها بالا آمده، باتوجه به نوع نگرشی که نسبت به لیگ و فوتبال و بودن در پرسپولیس دارد، می‌تواند در این روزهای سخت به ما کمک کند. من به تک تک بازیکنان ایمان و اعتقاد دارم و مطمئنم تمام بازیکنان کیفیت لازم را دارند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

* فشار روانی بعد از سه بازی ناکامی؟

خُب در هر صورت پرسپولیس همیشه در هر بازی به دنبال کسب پیروزی است. بازیکنان ما هم این را نشان دادند که از چه کیفیتی برخوردار هستند. هدفمان بعد از اینکه لیگ پارسال به اتمام رسید، این بود که تیم خودمان را نگه داریم و تیم را تقویت کنیم. یکسری مشکلات باتوجه به محدودیتهایی که وجود داشت، پیش آمد اما انتظار خیلی‌ها این بود که خصوصا در نقل و انتقالات کمی فعالتر باشیم. اما محدودیت‌ها و اتفاقات باعث شد تا خواسته کادر و هواداران اجابت نشود. اما در هر صورت ما همیشه وقتی کنار هم بودیم عملکرد خوبی داشتیم. فوتبال است و بالا پایین دارد. باید سعی کنیم با تلاش و صبوری از این مرحله عبور کنیم.

طعنه تیز یحیی ساعاتی بعد از درخشش بلانکو!

* نیمکت‌نشینی شهاب زاهدی؟

ببینید ما شرایطی که در نقل و انتقالات برایمان به وجود آورد، شرایط مساوی با سایر تیمها نبود. تیمهای دیگر کادرفنی آنها هر بازیکنی که روی آن دست گذاشت، گرفتند. حالا مشکلاتی به وجود آمد اما در نهایت قرارداد ثبت شد. ما انتظار داشتیم این اتفاق برای پرسپولیس هم بیفتد اما این وسط فقط سر پرسپولیس کلاه رفت. ما نتوانستیم به خواسته خودمان برسیم. فقط هم این اتفاق برای تیم ما (از بین مدعیان) افتاد. ما در شرایطی قرار گرفتیم که مجبور شدیم بازیکنی متفاوت با کیفیت خودمان جذب کنیم. اما این اتفاق افتاده و اگر من بخواهم در این مورد صحبت کنم، باید خیلی از فوتبال دور شوم و حاشیه بروم، شاید یک روزی وقت شود که در این مورد صحبت کنیم. چیزی که اهمیت دارد این است که ما با همین بازیکنان وارد مسابقات شدیم. من از بازیکنان می‌خواهم کیفیت خودشان را به هر نحوی ارائه کنند. باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. برخی کمبودها را می‌توانیم با تلاش و از خودگذشتگی بیشتر ادامه دهیم.

* استفاده از بازیکنان جوان؟

هر امکانی وجود دارد، باتوجه به این ویروس هر امکانی وجود دارد. مصدومیت‌های زیادی هم داشتیم، وحید امیری و یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی. مشکلات زیادی هم برایمان پیش آمده اما فکر کنم 11 نفر باشیم و بازی خوبی انجام دهیم.

* پیروزی مقابل سپاهان بعد از سال ۸۲؟

ما مقابل یک تیم خوب و باکیفیت و فنی بازی داریم. آنها میزبان هستند و واقعا برد سپاهان کار راحتی نیست اما از بازیکنان پرسپولیس برمی‌آید. ما از بازیکنان می‌خواهیم با تمام وجود بازی کنند. این اتفاق هم خواهد افتاد. من نیامدم اینجا که بحث کری داشته باشم و اصلا دنبال این داستان‌ها نیستم اما باتوجه به روحیه‌ای که امروز دیدم، فکر می‌کنم میتوانیم برنده شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jalil salari

      بهترین بازیکنای لیگ را برات گرفتن هنوزم نالونی......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج