اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۲۶۰۸
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

ویدئویی از آشپزی هادی چوپان در طبیعت

اخیرا ویدئویی از آشپزی خارق العاده هادی چوپان، نایب قهرمان مسترالمپیا ۲۰۲۳ در طبیعت میان کاربران فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

وقت صبح: روزهای گذشته بود که هادی چوپان روی استیج مسترالمپیا ۲۰۲۳ حضور پیدا کرد و ناباورانه به مقام نایب قهرمانی رسید. او پس از این اتفاق به حالت قهر صحنه را ترک کرد و حاضران را شوکه کرد.

چوپان پس از آن هم استوری و ویدیوهایی منتشر کرد و به ناراحتی از شکست در مسترالمپیا پرداخت. یک روز بعد هم از لانسفورد، قهرمان مسترالمپیا امسال عذرخواهی کرد و گفت برای سال ۲۰۲۴ تمام تلاش را می کند.

دیروز هم او ویدئویی از تمرین دوباره اش در کالیفرنیا منتشر کرد که باعث شد شایعه اقامت دائم اش در آمریکا بار دیگر سر زبان ها بیفتد. او هنوز به این شایعه واکنشی نشان نداده است.

در طول ساعات گذشته هم ویدئویی از آشپزی هادی چوپان در طبیعت در حال دست به دست شدن است. برخی می گویند که او با شکست اش کنار آمده و می خواهد همه چیز را فراموش کند.

ویدئویی از آشپزی هادی چوپان در طبیعت

اما برخی هم می گویند که این ویدئو مربوط به پیش از اعزام هادی چوپان به مسابقات 2023 آمریکاست.

به نظر می رسد ناراحتی هادی چوپان از کسب عنوان اخیرش در مسابقات مسترالمپیا 2023 همچنان ادامه داشته باشد.البته استوری‌های انتقادی چوپان در روزهای ابتدایی شکست اش در این تورنمنت حکایت از این موضوع داشت که در حق او ناداوری شده و برنده واقعی لانسفورد نیست.

با این وجود پس از گذشت روزها حالا گرگ پارسی با نگاه  متفاوت تری در فضای مجازی فعالیت می کند.

هر چند او هنوز از نایب قهرمانی در مسترالمپیا بسیار دلگیر است، اما ظاهرا قصد دارد با جدیت و پشتکار همیشگی‌اش مسیر را برای قهرمانی ۲۰۲۴ هموار کند.در همین رابطه اکنون این قهرمان پرافتخار کشورمان با انتشار تصویری از تمرینات سنگین اش در اقدامی عجیب خودش را سورنای سلسه اشکانیان نامیده است.

آقای مسترالمپیا 2022 در این رابطه نوشت:الهی میدانی من همان سورنای اشکانیم، اشک هستم اما اشک نمی ریزم، میمیرم اما باخت نمیدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج