adexo3
۱۳۷۳۴۳۸
۱۴۴۴
۱۴۴۴
پ

هر کسی جای من در پرسپولیس بود فوتبالش تمام می‌شد

دفاع راست تراکتور با بیان اینکه بازیکنان این تیم گاهی از جدیت پاکو خمس می‌ترسند، گفت: پس از اشتباهم در فینال لیگ‌ قهرمانان آسیا، هر کسی جای من بود فوتبالش تمام می‌شد.

ایسنا: مهدی شیری در خصوص اشتباه خود با پرسپولیس در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا که منجر به اعلام پنالتی به سود اولسان هیوندای شد، اظهار کرد: بعد از اشتباهم در فینال آسیا، هر کس جای من بود فوتبالش تمام می‌شد. اشتباهم در فینال برایم تلخ‌تر از بقیه اشتباهاتم بود. در فوتبال همیشه اشتباه وجود دارد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: من نتوانستم با فشارها بجنگم و دوست داشتم به تیم دیگری بروم و فوتبالم را ادامه دهم؛ بعد از آن اتفاق اولین نفر به تمرین می‌رفتم و بیشتر تمرین می‌کردم چرا که تنها چیزی بود که می‌توانست من را آرام کند. در هر تیمی بودم تمام توان خودم را گذاشته‌ام و در هیچ تیمی کم کاری نکرده‌ام. یکسری فشارها سازماندهی شده بود و دیگر نمی‌توانستم با آنها بجنگم.

هر کسی جای من در پرسپولیس بود فوتبالش تمام می‌شد

او ادامه داد: یک برادر بزرگ تر از خودم دارم که راهنمای من است. او فوتبالیست بود و تا لیگ‌یک ادامه داد اما به دلیل مصدومیت فوتبال را رها کرد. برادرم به من کمک می‌کرد حتی الان هم قبل و بعد از هر مسابقه باهم صحبت می‌کنیم. به عنوان یک مربی و برادر همیشه کنارم بوده و انرژی می‌دهد.

شیری گفت: من دفاع راست بودم اما برادرم چپ پاست. تا ۱۵ سالگی در یک مدرسه فوتبال بودیم. من فوتبالم را از مدرسه فوتبال آقای پرویز ابوطالب شروع کردم. بچه جنوب شهر تهران هستم و به این افتخار می‌کنم. از پدر مادرم تشکر می‌کنم. بازی هایم را دنبال می‌کنند؛ من تمام تلاشم را می‌کنم که پدر و مادرم همیشه از من راضی باشند.

مدافع تراکتور افزود: پدر من اصالتا تبریزی است و تاثیر بسیاری در انتخاب من و آمدنم به تراکتور داشت. پدرم زاده‌ی تبریزه است و رگ و ریشه‌ام به تبریز برمی‌گردد؛ خیلی خوشحالم که به سرزمینی آمدم که پدرم زندگی کرده و امیدوارم بتوانم سربلندش کنم.

او درباره شخصیت شوخ‌طبع و شیطنت‌هایش در رختکن تراکتور گفت: من همیشه در زمان کنار هم بودن در رختکن سعی می‌کنم بگوییم و بخندیم و شور و نشاط را در کنار بچه‌ها داشته باشیم، البته در این بحث بچه‌ها از من بهتر هستند. حتما هنرنمایی گستاوو واگنین را بعد از به ثمر رساندن گل به نساجی تماشا کرده‌اید (با خنده) ماشاالله دست من را از پشت بسته است.

شیری در خصوص نتایج سینوسی تراکتور در فصل جدید عنوان کرد: به خاطر تغییرات زیاد در هر تیمی باید به بازیکنان زمان داده شود تا بازیکنان بتوانند شرایط خوب خودشان را نشان دهند. متاسفانه یکی از بزرگترین حسرت‌های ما در بازی پلی‌آف جام باشگاه‌های آسیا رقم خورد و واقعاً حیف شد. از هواداران که در آن بازی شرایط خوبی را در ورزشگاه ایجاد کردند تشکر می کنم. دوست دارم نمایندگان کشورمان شرایط خوبی داشته باشند و بتوانند مرحله به مرحله پیشرفت کنند.

شیری در پاسخ به این سوال که "آیا از پاکو خمس می‌ترسید؟"گفت: بحث ترسیدن نیست. اما این اتفاق افتاده که از خمس بترسیم. اوایل که به اینجا آمدم شرایط خیلی سخت بود. آشنایی صدردرصدی با مربی نداشتیم. خمس قبل و بعد از هر بازی نکاتی را به ما گوشزد می‌کرد، اما در صورت اشتباه در بازی واقعاً جدیت خمس را می دیدیم و گاهی از او می‌ترسیدیم. الان شرایط بهتر شده، خواسته های مربی را می‌دانیم و با آن کنار می‌آییم.

او ادامه داد: مربی ما رزومه‌دار است و در سطح یک دنیا مربیگری کرده، نمی‌توان تاثیرش در تیم، بچه‌ها و تاکتیک‌ها را انکار کرد. ما هم سعی می‌کنیم همواره تمرینات را با جدیت دنبال کنیم. شاید جدیت زیاد خمس در تمرین ناراحتی به وجود بیاورد، اما در نهایت موجب یک‌دست‌تر شدن تیم می‌شود.

دفاع راست تی‌تی‌ها در خصوص تمرینات این تیم گفت: بیشتر تمرینات تراکتور کار با توپ است. اول فصل بدنسازی وحشتناکی داشتیم. در اردوی ترکیه روزی سه وعده تمرین می‌کردیم و شرایط‌مان طوری بود که زمان برگشت به اتاق‌مان فقط می‌توانستیم بخوابیم. قبل و بعد از صبحانه و عصر تمرین داشتیم.

او در رابطه با پاکو خمس عنوان کرد: من با مربی‌های خارجی زیادی کار کردم. مدیریت پاکو خمس باعث شده تا تاثیر بسیاری در تیم، فضای باشگاه و بازیکنان داشته باشد. او دوست دارد کاری که می‌خواهد در قالب و به خوبی انجام شود.

شیری در مورد حضور تیم‌ملی در جام‌ملت‌های آسیا و شانس ملی‌پوش شدنش مطرح کرد: باید امید ملی‌پوش شدن را داشته باشم و اگر این امید نباشد، نمی‌توانم پیشرفت کنم. همیشه سعی می‌کنم عملکردم را بهتر کنم تا بتوانم به عنوان یک بازیکن لیگ‌برتری و نماینده تراکتور شانسی را برای ملی‌پوش شدن دست‌وپا کنم. برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در این تورنمنت موفق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج