۱۳۷۳۷۳۴
۳۴۷۵
۳۴۷۵
پ

ستاره جنجالی سپاهان در راه استقلال؟

بازیکن پرحاشیه و مصدوم سپاهان که البته قراردادش به دلیل مشکلات قانونی هنوز ثبت نشده شاید در نیم فصل دوم تصمیم غیرمنتظره ای بگیرد و راهی استقلال شود.

همشهری آنلاین: امید نورافکن یکی از بازیکنانی است که در آکادمی باشگاه استقلال ساخته شد. بازیکنی که در روزهای آغازین دوران فوتبالش در تیم بزرگسالان استقلال یک بازیکن دائم سکونشین و گاه نیمکت‌نشین بود که ناگهان توسط پرویز مظلومی به کار گرفته شد تا همان تصمیم آینده‌اش را تغییر دهد.

نورافکن که در اوج جوانی تشنه بازی در ترکیب استقلال جلوه می‌کرد از فرصتی که مربی سال‌های گذشته استقلال در اختیارش قرارداد نهایت بهره را برد و آرام، آرام تبدیل به یک بازیکن قابل اعتماد شد. نورافکن اما دوام آنچنانی در استقلال نداشت و این تیم را به مقصد باشگاه شارلروای بلژیک ترک کرد تا تبدیل به یکی از لژیونرهای نوظهور فوتبال ایران شود.

ستاره جنجالی سپاهان در راه استقلال؟

نورافکن در تیم بلژیکی هم پایداری آنچنانی نداشت تا اینکه ناگهان سر از باشگاه سپاهان درآورد و زردپوشان اصفهانی در اقدامی غیرمنتظره با پرداخت رضایتنامه این بازیکن او را به خدمت گرفتند تا امید در ترکیب سپاهان دیده شود.

حضور نورافکن در ترکیب سپاهان اما بسیار خوش‌یمن بود و این بازیکن توانست بار دیگر جایگاه ثابت خود را در فوتبال ایران به دست آورد و تبدیل به یکی از بازیکنان مطرح در رده ملی شود. گرچه نورافکن اکنون به دلیل مصدمیت جایی در فهرست تیم ملی ندارد، اما کیست که نداند اگر این بازیکن به آمادگی برسد، بلافاصله به تیم ملی دعوت خواهد شد و امیر قلعه‌نویی او را در اسکواد خود قرار خواهد داد.

نورافکن شاید پیش از آنکه دوباره در ترکیب تیم ملی دیده شود، با یک تصمیم عجیب همه را شوکه کند. او که هیچ گاه عشق و علاقه‌اش به باشگاه استقلال را پنهان نکرده، در تلاش است تا شاید دوباره مسیر بازگشت به تیم محبوب خود را باز کند و در ترکیب استقلال به میدان برود.

نیت بازگشت به استقلال در رفتارهای نورافکن کاملاً مشهود است به خصوص اینکه او بعد از مدت‌ها دوباره از طریق صفحه شخصی‌اش پیج رسمی باشگاه استقلال را دنبال کرده و این یعنی یک چراغ سبز بزرگ به تیم سابق تا شاید دوباره در ترکیب آبی‌ها دیده شود.

تردیدی نباید داشت که جواد نکونام نیز از حضور این بازیکن استقبال خواهد کرد و موضوع بازگشت نورافکن را جدی‌تر از هر موضوع دیگری در نیم‌فصل دنبال خواهد کرد. نورافکن اگر با موافقت باشگاه سپاهان از این تیم جدا شده و به استقلال ملحق شود، می‌تواند در سه پست به استقلال کمک کند. نورافکن هم مدافع چپی ایده‌آل است. هم در پست هافبک چپ به خوبی بازی می‌کند و هم اینکه یک هافبک میانی مطلوب در دست مربیان به حساب می‌آید. همه اینها به کنار، باید دید که آیا امید قادر به راضی کردن باشگاهش خواهد بود تا شاید نیم‌فصل دوم به جای پیراهن زرد، پیراهن آبی بپوشد؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج