۱۳۷۳۷۴۹
۱۸۸۱
۱۸۸۱
پ

دو ستاره‌ای که استیلی به پرسپولیس هدیه داد

هشت خرداد ۹۲ بود که مدافع صبای قم پس از یک فصل موفق و زدن پنج گل راهی راه‌آهن شد.

ایران ورزشی: هشت خرداد ۹۲ بود که مدافع صبای قم پس از یک فصل موفق و زدن پنج گل راهی راه‌آهن شد. از همان روزها هم رامین رضاییان نوید حضور یک مدافع راست ششدانگ را می‌داد. درخشش او در راه‌آهن و زیر نظر حمید استیلی ادامه پیدا کرد.

او آن قدر خوب کار کرده بود که پرسپولیسی‌ها سراغش رفتند و برای جذب او با حمید استیلی وارد مذاکره شدند. در واقع قرمزهای پایتخت وقتی به باشگاه راه‌آهن رفتند استیلی به جای یک بازیکن دو نفر را به آنها معرفی کرد. رامین رضاییان و علی علیپور؛ دو بازیکن جوان آن روزهای راه‌آهن که با هدایت استیلی به شکوفایی رسیده و پرسپولیس هم وقتی شرایط را مساعد دید بدون مکث و تأمل برگه قرارداد را پیش روی این دو بازیکن گذاشت.

دو ستاره‌ای که استیلی به پرسپولیس هدیه داد

رضاییان در ابتدای لیگ پانزدهم به پرسپولیس پیوست و عضوی از تیمی شد که به‌خاطر کیفیت و دستاوردهایش در تاریخ فوتبال ایران ماندگار خواهد بود، اما به شکل عجیبی رضاییان با پیراهن سرخ‌ها هم جام نبرد. در لیگ پانزدهم پرسپولیس نایب‌قهرمان شد و در جام‌حذفی هم با قبول شکست برابر ذوب‌آهن از گردونه مسابقات کنار رفت. این همان مسابقه‌ای است که ایمان صادقی به ‌اشتباه اخراج شد و البته خود رضاییان هم به دلایل نامعلوم از سفر به اصفهان سر باز زد.

ابتدای لیگ شانزدهم رضاییان همراه مهدی طارمی به ترکیه رفت و داستان‌هایی پیش آمد که همه در جریان آن هستند. طارمی زودتر به پرسپولیس برگشت و رضاییان کمی دیرتر. سرخپوشان آن سال قهرمان لیگ برتر شدند، اما پیش از آنکه فصل به پایان برسد، برانکو عذر رامین را خواست.

حتی روایت‌هایی وجود دارد در مورد اینکه برانکو با درخواست اطرافیان باشگاه برای حضور رضاییان در جشن قهرمانی هم مخالفت کرده و تنها به شرطی آن را پذیرفته که رامین با لباس شخصی در مراسم حاضر شود! بعد هم رضاییان به لیگ بلژیک و قطر رفت و فصل گذشته در دوران مربیگری یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس برگشت. عجیب اینکه این بار هم حضور او با فتح جام همراه نشد و نوار ۵ دوره قهرمانی پیاپی سرخپوشان پاره شد. در پایان فصل هم به دلایلی که عمدتاً غیرفنی بود، گل‌محمدی عذر رامین را خواست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج