اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۴۱۵۰
۱۰۷۶۰
۱۰۷۶۰
پ

زوج جنجالی فوتبال دوباره ازدواج می‌کنند

زندگی شما را به موقعیت‌هایی می‌برد که در آن موقعیت‌های پیچیده، عشق واقعی را می‌بینید.

همشهری آنلاین: واندا نارا و مائورو ایکاردی در ژوئن ۲۰۱۴ ازدواج کردند. این ازدواج یک مراسم بزرگ بود که در آرژانتین برگزار شد و جزئیات آن مدت‌ها سر زبان‌ها بود.

نارا لباسی از برند الکساندر مک‌کوئین به تن داشت و کفش‌های لویی ویتون پوشیده بود. اگرچه این مراسم ازدواج خاص بود اما تصمیمی که این دو دارند، از ازدواج قبلی آن‌ها پرسروصداتر است.

این زوج در ماه‌های اخیر بیش از هر زمان دیگری به دیگر نزدیک‌تر به نظر می‌رسد. ماجرای ادعای خیانت ایکاردی با یک مدل سرشناس پشت سر گذاشته شده و هر دو با هم سعی می‌کنند بر بیماری واندا نارا غلبه کنند.

این زن جوان مبتلا به سرطان خون تشخیص داده شد و تحت درمان است. این یک خبر قابل توجه است: نارا و ایکاردی می‌خواهند عهد خود را تجدید کنند!

نارا در مصاحبه‌ای با مجله Gente پیشنهاد ازدواج جدید با همسرش را تایید کرده است. به گفته او این هدیه‌ای است که ایکاردی برای جشن گرفتن ۱۰ سال زندگی مشترکشان در نظر گرفته است.

مدل آرژانتینی توضیح داد: "او پس از ۱۰ سال زندگی مشترک دوباره از من خواستگاری کرد. ما هنوز چیزی را مشخص نکرده‌ایم اما دریافت پیشنهاد از سوی او بسیار زیبا بود. من این را به صورت مسلم می‌دانم که مراسم در آرژانتین خواهد بود. تنها چیزی که در حال حاضر مشخص است این بوده که کریسمس را در اروپا بگذرانیم. چیزی که در این چند وقت اخیر آموخته‌ام این است که از زمان حال لذت زیادی ببرم و کمتر برنامه‌ریزی کنم."

واندا نارا درباره پیشنهاد ایکاردی و وضعیت خودش اضافه کرد: "هنگامی که ازدواج می‌کنید، می‌بینید تعهد شما چقدر واقعی است که هم در سلامت و هم در بیماری یکدیگر را همراهی کنید. زیباترین چیزی که در این ۱۰ سال زندگی مشترک از مائورو دیدم، زمانی بود که مشخص شد به بیماری مبتلا شده‌ام. به یاد دارم که یک شب خواب بودم و حدود چهار صبح از خواب بیدار شدم و دیدم مائورو با تلفن به دنبال جایی برای درمان من است. من واقعا با چالش بدی رو به رو شده‌ام. البته زندگی شما را به موقعیت‌هایی می‌برد که در آن موقعیت‌های پیچیده، عشق واقعی را می‌بینید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج