اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۴۳۴۳
۲۷۲۵
۲۷۲۵
پ

اتهام جنجالی مراکشی‌ها به تیم ملی فوتبال ایران

یک رسانه مراکشی با اشاره به ظاهر و فیزیک بازیکنان تیم نوجوانان ایران تلاش کرد این ابهام را به وجود بیاورد که چهره و فیزیک بازیکنان ایرانی با افراد ۱۷ ساله تناسب ندارد.

مهر: یک رسانه مراکشی با اشاره به ظاهر و فیزیک بازیکنان تیم نوجوانان ایران تلاش کرد این ابهام را به وجود بیاورد که چهره و فیزیک بازیکنان ایرانی با افراد ۱۷ ساله تناسب ندارد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف نوجوانان مراکش خواهد رفت. این در حالی است که بسیاری از رسانه‌های مراکشی به این دیدار پرداخته اند و به قدرت تیم ایران اذعان داشتند.

اما در یکی از آخرین واکنش‌ها پایگاه خبری «h۲۴info» مطلبی در خصوص سن بازیکنان ایرانی منتشر کرده است و سن نوجوانان این تیم را به چالش کشیده است. این پایگاه خبری ضمن اشاره به مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی این کشور منتشر شده است نوشت: کاربران شبکه‌های اجتماعی این مساله را مطرح کرده‌اند که چهره بازیکنان تیم نوجوانان ایران مسن‌تر از سن آنها به نظر می‌رسد و هرچند طبق اعلام فیفا، این بازیکنان همگی متولد سال ۲۰۰۶ هستند.

«h۲۴info» در اشاره به نظرات کاربران فضای مجازی نوشته است که ریش پرپشت بازیکنان ایران متناسب با سن یک فرد ۱۷ ساله نیست و قد و فیزیک آنها هم با سن آنها تناسب ندارد و در این تیم بجز ۴ بازیکن، همگی قدی بالای ۱۸۰ سانتی متر دارند.

اتهام جنجالی مراکشی‌ها به تیم ملی فوتبال ایران

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج