اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۵۵۹۳
۱۵۹۲
۱۵۹۲
پ

رکورد خارق‌العاده رونالدو: به آقای گل تاریخ تعظیم کنید!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، موفق شد عنوان بهترین گلزن لیگ‌های دسته اول در تاریخ فوتبال را از آن خود کند.

ورزش سه: رونالدو شب گذشته در دیدار النصر برابر الاخدود بار دیگر ستاره بی‌چون و چرای تیمش لقب گرفت و موفق شد دو گل از سه گل این تیم را در جریان این پیروزی به ثمر برساند. 

این ستاره پرتغالی گل اول را در دقیقه ۷۷ وارد دروازه حریف کرد و تنها به سه دقیقه زمان نیاز داشت تا از اشتباه دروازه‌بان حریف استفاده کند و یکی از زیباترین گل‌های این فصل را که بسیار معتقد هستند باید نامزد جایزه زیباترین گل سال شود به ثمر برساند. 

رکورد خارق‌العاده رونالدو: به آقای گل تاریخ تعظیم کنید!

اما این گل تنها به‌خاطر این که فرصت دریافت جایزه زیباترین گل سال را داشت برای او ارزشمند نبود. این بازیکن با گل دومش در بازی شب گذشته توانست یکی از رکوردهای جذاب دنیای فوتبال را به نام خودش ثبت کند.

رونالدو حالا با 517 گل زده عنوان بهترین گلزن لیگ‌های دسته اول در تاریخ فوتبال را به‌دست آورده و توانست از جوزف بیکان و فرانس پوشکاش با 515 گل زده عبور کند. 

رکورد خارق‌العاده رونالدو: به آقای گل تاریخ تعظیم کنید!

این بازیکن علاوه بر این توانست با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، آمارش در زمینه مشارکت در گلزنی در سال 2023 را به عدد جذاب و باورنکردنی 61 گل زده برساند که شاید کم‌تر بازیکنی در سن و سال او قادر به ثبت چنین رکوردی باشد. 

بسیاری معتقد هستند که رونالدو پس از 30 سالگی آماری بسیار بهتر از قبل هم داشته است. او پس از رسیدن به این سن تا به حال در 478 بازی به میدان رفته، 404 گل به ثمر رسانده و 92 پاس گل هم ارسال کرده است تا نشان دهد که بالا رفتن سن هیچ تاثیری در درخشش خارق‌العاده و رکوردشکنی‌های پیاپی‌اش نداشته است.

فصل 24-2023 اولین فصلی است که رونالدو به‌صورت کامل در ترکیب النصر حضور خواهد داشت و با توجه به این که آن‌ها در فصل گذشته نتوانستند جامی را به‌دست آوردند، حالا فشار روی این بازیکن بیشتر از قبل است. 

رکورد خارق‌العاده رونالدو: به آقای گل تاریخ تعظیم کنید!

او در ژانویه 2023 با گران‌قیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال به این باشگاه پیوست اما با وجود این که در 19 بازی توانست 14 گل برای این تیم به ثمر برساند اما در نهایت جامی را به‌دست نیاورد و حالا تمام توانش را به کار گرفته که این ناکامی را جبران کند. 

النصر فصل گذشته در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگ عربستان قرار گرفت و در نیمه نهایی سوپر کاپ هم حذف شد و رونالدو هم در نهایت در رده‌بندی بهترین گلزنان این رقابت‌ها در جایگاه پنجم قرار گرفت. 

این بازیکن امیدوار است که سال 2024 را با جام به پایان ببرد و از ابتدای این فصل تا به‌حال توانسته است یکی از بهترین گلزنان این رقابت‌ها لقب بگیرد و با 15 گلی که در 13 دیدار به ثمر رسانده باعث شده که هواداران این تیم به قهرمانی در لیگ عربستان و لیگ قهرمانان آسیا امید زیادی داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج