اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۶۱۹۹
۸۸۷
۸۸۷
پ

چه کسی برای سردار آزمون تصمیم می‌گیرد؟

سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه رم، با توجه به پیشرفتی که اخیرا در سطح ملی و باشگاهی نشان داده مورد توجه یکی، دو تیم ایتالیایی قرار گرفته است.

روزنامه شرق: سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه رم، با توجه به پیشرفتی که اخیرا در سطح ملی و باشگاهی نشان داده مورد توجه یکی، دو تیم ایتالیایی قرار گرفته است. حداقل این ادعایی است که در چند روز گذشته، تعدادی از رسانه‌های ایتالیایی مطرح کرده و به طور مشخص از این نوشته‌اند که باشگاه بولونیا قصد دارد در همین ژانویه سردار آزمون را به خدمت بگیرد. سردار در این فصل پیراهن باشگاه رم ایتالیا را به تن کرده و شاگرد ژوزه مورینیو است. او برحسب عادت همیشگی، مدام از شرایطش در جایی که هست ابراز رضایت می‌کند و دوباره طبق همان عادت، از سرمربی تیمش تعریف و تمجید می‌کند. در چنین شرایطی او می‌گوید از اینکه عضوی از خانواده رم است، خوشحال است و از اینکه شاگرد ژوزه مورینیو، خوشحال‌تر.

چه کسی برای سردار آزمون تصمیم می‌گیرد؟

با وجود این ولی شرایط برای سردار آزمون در رم از لحاظ تعداد دقایقی که بازی می‌کند چندان مساعد نیست. او حتی از فهرست اروپایی این باشگاه هم خارج شده و در تاکتیک‌های مورینیو در اولویت قرار ندارد. با وجود این ولی سردار هر بار که در ترکیب به کار گرفته شده است، مثمرثمر نشان داده و مشخصا استحقاق جایگاه بهتری را دارد. این اتفاقات همگی در حالی برای سردار رخ داده که یکی، دو مهاجم اصلی این تیم از‌جمله تامی آبراهام مصدوم هستند و با بازگشت آنها از مصدومیت، همین دقایق اندک هم دیگر به سختی به سردار برای بازی‌کردن می‌رسد. حالا با بررسی همین موارد مشخص است که سردار آزمون اگر پیشنهادی جدی داشته باشد می‌تواند به آن فکر کند. بولونیا باشگاه درخوری در لیگ ایتالیاست، ولی حتی اگر سایت معتبری همچون گاتزتا دلواسپرت هم از پیشنهاد این باشگاه به سردار آزمون حرف بزند، باز ابهامات زیادی درباره این پرونده وجود دارد. به طور مشخص هنوز تعیین نشده که چه کسی قرار است برای سردار آزمون تصمیم بگیرد. دلیل واضح این امر آن است که سردار با وجود بازی‌کردن در رم، هنوز بازیکن باشگاه لورکوزن در آلمان است. سردار در همین تابستان به طور قرضی لورکوزن را ترک کرد تا برای رم به میدان برود.

در قرارداد او بندی گنجانده شده که در پایان قرارداد قرضی‌اش با رم، این باشگاه ایتالیایی می‌تواند سردار آزمون را به طور قطعی خریداری کند. همین موضوع محل ابهام است؛ به عبارتی اگر سردار آزمون در ژانویه پیشنهاد دیگری داشته باشد، چه کسی باید درباره‌اش تصمیم‌گیری کند: لورکوزن یا رم؟ واضح است که همین ابهام پرونده انتقال زمستانی سردار را به چالش می‌کشد. از سوی دیگر تمایل خود سردار هم ملاک است. او باید تعیین کند که برای حفظ جایگاهش در رم می‌جنگد یا اینکه با توجه به دقایق اندکی که در این باشگاه زمان بازی دارد، قصد باشگاه دیگری را می‌کند. همه این فعل و انفعالات به کنار، موضوعی که انتقال سردار آزمون در ژانویه را خبرسازتر از هر چیز دیگری می‌کند جام ملت‌های آسیا است. همین الان به اندازه کافی بحث و جدل درباره بندهای قرارداد سردار آزمون با رم وجود دارد. رسانه‌های ایتالیایی شایعه کرده‌اند که سردار در قراردادش با رم بندی دارد که او را وادار به حضور در این باشگاه در زمان برگزاری جام ملت‌ها می‌کند و او نمی‌تواند به تیم ملی ایران برود. خود سردار ولی هر بار در مواجهه با چنین پرسشی اخم می‌کند و حتی اخیرا هم ناراحت شده است. حالا اگر قرار باشد سردار آزمون تیم ملی را در ژانویه همراهی کند و قریب به یک ماه با این تیم در قطر باشد، کدام باشگاه ایتالیایی راغب می‌شود تا او را در همین زمستان به طور قطعی به خدمت بگیرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج