اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۷۳۸۷
۳۳۷۳
۳۳۷۳
پ

حمله شدید به الهلال و النصر با ۶ گل!

شاگردان ماتیاس یایسله با کسب پیروزی پُر گل مقابل ابها جایگاه سوم در لیگ عربستان را تثبیت کردند.

ورزش سه: رقابت‌های لیگ روشن عربستان از ساعت ۱۸:۳۰ امشب با انجام دو دیدار همزمان وارد هفته پانزدهم شد که در یکی از آنها، تیم الاهلی در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز به مصاف تیم رده پانزدهمی ابها رفت.

شاگردان ماتیاس یایسله آلمانی که در دو هفته گذشته از روند خوب‌شان فاصله گرفته و دو تساوی متوالی مقابل ضمک و الشباب داشتند، امشب به دنبال کسب پیروزی دوباره در لیگ عربستان بودند که پس از ۲۰ دقیقه سپری شدن از بازی، توفان به راه انداختند و توانستند تا پایان نیمه اول پنج گل بزنند.

گابریل ویگا، پدیده اسپانیایی که در ۱۰ بازی اخیرش در لیگ عربستان فقط یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، امشب آماده‌تر از همه مسابقات فصل نشان داد و در دقیقه ۲۰ پاس رو به جلوی فرانک کسیه را با حرکت در عرض مقابل گلر ابها و شوت زمینی پای چپ به دروازه خالی تبدیل به گل کرد.

الاهلی دو دقیقه پس از زدن این گل دوباره هجومی کار کرد و این بار پاس در عمق آلن سن‌مکسیمین از میانه زمین را فراس البریکان در موقعیت تک به تک با شوت پای چپ زد تا گل دوم را به ثمر رساند و در دقیقه ۲۶ هم ریاض محرز گلزنی کرد که البته VAR آن را نپذیرفت.

حمله شدید به الهلال و النصر با 6 گل!

گابریل ویگا در دقیقه 28 هم با حرکت از سمت راست زمین موقعیت‌سازی کرد و توپ را به محمد المجحد رساند که ارسال زمینی این بازیکن به محوطه 6 قدم پس از دفع ناقص مدافع ابها به فراس البریکان برخورد کرد و گل سوم را به همراه داشت.

درخشش ستاره 21 ساله اسپانیایی الاهلی بازهم ادامه داشت و این بار پاس در عمق او را فرانک کسیه با فرار سریع تا محوطه جریمه ابها و شوت فنی بغل پا تبدیل به گل کرد تا بازی چهار بر صفر شود.

گابریل ویگا که یک گل به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر الاهلی در نیمه نخست تاثیرگذاری داشت، در دقیقه 45 پاس رو به جلوی سعد بالعبید را با حرکت تکنیکی و نفوذ از سمت راست محوطه جریمه ابها تبدیل به موقعیت جدی کرد که شوت او از زاویه بسته به تور دروازه چسبید تا شاگردان یایسله با برتری پنج بر صفر به رختکن بروند.

حمله شدید به الهلال و النصر با 6 گل!

حملات الاهلی در نیمه دوم هم ادامه داشت و در دقیقه 64 پاس در عمق گابریل ویگا را ریاض محرز با عوض کردن پا مقابل مدافع ابها و شوت محکم زمینی از کنار پای گلر عبور داد تا ششمین گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه شاگردان یایسله بازی را کنترل کردند و در نهایت به پیروزی 6 بر صفر خارج از خانه مقابل ابها رسیدند تا 30 امتیازی شوند و جایگاه‌شان را در رده سوم جدول لیگ روشن عربستان تثبیت کنند و موقتا به چهار امتیازی النصر رده دومی و هشت امتیازی الهلال صدرنشین برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج