۱۳۷۷۸۵۸
۱۰۷
۱۰۷
پ

شب سیاه پرسپولیس در بدترین روز گولسیانی

تیم پرسپولیس در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

خبرورزشی: تیم پرسپولیس امشب از آخرین بازی گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۲-۱ به سود الدحیل به پایان رسید.

شهاب زاهدی در دقیقه ۷ دروازه  الدحیل را گشود، اما گلزنی محمد مونتاری در دقیقه ۹ سبب شد بازی مجدداً با تساوی دنبال شود. بهترین فرصت برای زدن گل برتری، در دقیقه ۷۸ با پنالتی پرسپولیس همراه بود که گولسیانی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا در دقیقه ۸۳ گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا سرخپوشان در شبی که هواداران استقبال گرمی از مسابقه داشتند، بازنده این بازی بزرگ باشند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی (۸۶- محمد مهدی احمدی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (۸۶- میلاد سورگی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی (۶۵- محمد عمری) و شهاب زاهدی.

شب سیاه پرسپولیس در بدترین روز گولسیانی

ترکیب الدحیل: صلاح ذکریا، محمد موسی، یوسف ایمن، اسماعیل محمد، المعز علی، سلطان البریک، ایساک لیحاجی (۷۵ - لوئیس سیارا)، لطفی ماجر، ابراهیما بامبا (۶۴- کریم بوضیاف)، آسیمو مادیبو و محمد مونتاری (۶۴- مایکل اولونگا (۸۵- محمد النعیمی)).

شب سیاه پرسپولیس در بدترین روز گولسیانی

داور: لیدا جامپی از ژاپن.

تیم پرسپولیس در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه ۷ به گل رسید. کرنر کوتاه در پشت محوطه جریمه با ارسال سروش رفیعی روی دروازه الدحیل همراه شد و شهاب زاهدی با ضربه سر موفق شد دروازه نماینده قطر باز کند اما برتری سرخ‌پوشان ایران خیلی دوام نداشت و الدحیلی‌ها روی ضدحمله گا تساوی را به ثمر رساندند. لطفی ماجر روی یک پاس در عمق با بیرانوند تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن پس از اثابت به گلر پرسپولیس در پشت محوطه جریمه به مونتاری رسید و شوت از بین مدافعان پرسپولیس وارد دروازه شد تا همه چیز در نیمه نخست به تساوی کشیده شود.

در نیمه دوم پرسپولیس برای زدن گل برتری باز هم نمایش هجومی داشت و بارها دروازه الدحیل را تهدید کرد. در دقیقه ۵۷ ارسال ترابی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه گولسیانی می‌رفت به گل دوم پرسپولیس تبدیل شود اما توپ جایی رفت که ذکریا حضور داشت. در دقیقه ۶۹ محمد عمری که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود با یک حرکت انفرادی با عبور از بازیکنان الدحیل خود را به پشت محوطه جریمه رساند و شوت خطرناک این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه ذکریا به بیرون رفت.

حملات پرسپولیس بیشتر شد تا اینکه در نهایت در دقیقه ۷۸ پاس در عمق ترابی عمری در موقعیت گل قرار گرفت اما مدافع الدحیل عمری را خطای پنالتی متوقف کرد.  

گولسیانی پشت توپ ایستاد اما در کمال ناباوری ضربه پنالتی مدافع پرسپولیس به تیرک دروازه خورد تا سرخ‌پوشان بهترین فرصت برای زدن گل برتری را از دست بدهند.

بعد از صحنه پنالتی در دقیقه ۸۳ اولونگا روی یک ضدحمله گولسیانی را جا گذاشت و در مصافی تک به تک دروازه بیرانوند را باز کرد تا برخلاف روند بازی پرسپولیس گل دوم را دریافت کند.

در ادامه پرسپولیس نتوانست به گل برسد و در پایان با این شکست از دور مسابقات حذف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج