۱۳۷۸۰۱۸
۶۲
۶۲
پ

جباری: از گل‌محمدی خواهش می‌کنم باهویی را بازی ندهد

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: هر چند تیم عملکرد خیلی خوبی در بازی با هوادار نداشت، اما کسب سه امتیاز در این بازی خیلی مهم بود.

خبرگزاری تسنیم: رضا جباری درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار و خروج این تیم از بحران در آستانه دربی اظهار داشت: برای اینکه وضعیت کلی را شرح بدهید باید به کل امور توجه کنید؛ از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان گرفته تا افراد مختلفی که در باشگاه مسئولیت دارند. اگر نگاه‌مان این باشد که یحیی ضعیف عمل می‌کند یا بازیکن اُفت کرده، اشتباه است. به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس از مدیریت نشأت می‌گیرد، نمی‌گویم کادرفنی و بازیکنان عالی هستند اما سر منشاء مشکلات مدیریت بود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیلش برای بیان این موضوع چیست؟ گفت: یکسری مسائل و حرف‌ها را نمی‌توانیم بگوییم. یک مقدار سخت است هر چیزی را بیرون از خانواده فریاد بزنیم. مثلاً وقتی همه فهمیدند یحیی و درویش با هم مشکل دارند، این یعنی عدم مدیریت! یعنی نتوانستیم مشکلات را در خانواده نگه داریم؛ ما به درویش می‌گوییم مدیر نه به یحیی! چرا من به‌عنوان مدیر باید کاری کنم که کادرفنی و بازیکنان ناراحت شوند؟ نمی‌توانم وارد جزئیات شوم؛ خودم شخصاً می‌دانم چه مسائلی وجود داشته ولی باید درویش مدیریت می‌کرد. موضوع جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان پس از اولین شکست، باعث می‌شود که بازیکنان از شما دور شوند. این همان عدم مدیریت است. همین اتفاقات حاشیه‌های زیادی به وجود آورد. این موضوع به برخی تصمیمات اشتباه گل‌محمدی و اُفت بازیکنان کشیده شد. من همه اینها را قبول دارم، ولی اینکه هواداران بعد از بازی با الدحیل آنطور بگویند «حیا کن رها کن»  حق گل‌محمدی نبود.

جباری: از گل‌محمدی خواهش می‌کنم باهویی را بازی ندهد

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره پیروزی مقابل هوادار و تأثیر آن روی روحیه بازیکنان گفت:‌ همه می‌دانند و گل‌محمدی هم گفت چقدر این بازی مهم است. تیم عملکرد مطلوبی نداشت و مسائل حاشیه‌ای زیاد بود و نیاز به برد داشتیم. هرچند تیم خوب بازی نکرد و برخی بازیکنان عملکرد خوبی نداشتند، ولی این برد از نان شب هم واجب‌تر است. تیم برده و همین نتیجه ضعف‌ها را پنهان می‌کند، ولی حواس‌مان به ضعف‌ها باشد.

جباری در واکنش به حضور درویش در تمرین چند روز پیش پرسپولیس و صحبت او با گل‌محمدی و بازیکنان عنوان کرد: حرکت خوبی بود. این خودش یک مدیریت است. درویش این هفته رفت؛ اما چرا زودتر نرفت و این کار را نکرد؟ الان کار درستی کردند. کادرفنی و بازیکنان که نمی‌توانند سراغ مدیر بروند و مشکلات را برطرف کنند. چند روز پیش مدیریت شد و برد امروز هم نتیجه همان است. من که دشمن درویش نیستم؛ این کار خوب بود و این برد هم نشان داد که مشکلات مدیریت شد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

وی درباره دربی 102 که قرار است روز پنجشنبه هفته جاری برگزار شود به تسنیم گفت: نتیجه این بازی به مسائل روحی و روانی خیلی ارتباط دارد. قطعاً مسائل فنی و اندیشه مربیان و عملکرد بازیکنان تأثیرگذار است، ولی اگر بحث حاشیه و مسائل روانی را کنترل کنیم، مسائل فنی خود به خود در زمین بروز پیدا می‌کند. کاری به شکل بازی استقلال ندارم ولی نتایج خوبی گرفته است. اتفاقاتی در چند وقت اخیر افتاده که حساسیت بازی را زیاد کرده و امیدوارم این حساسیت به نفع ما باشد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد عملکرد نبیل باهویی عنوان کرد: برای بازیکنان ارزش زیادی قائلم و دوست ندارم کسی را نقد کنم ولی از یحیی خواهش می‌کنم او را بازی ندهد. بازیکنی در این سطح باید بالاتر از بازیکنان ما باشد. نمی‌گویم باهویی ضعیف است، قطعاً بازیکن قابلی است ولی به درد تاکتیک پرسپولیس نمی‌خورد. به هر حال دست گل‌محمدی بسته است. وقتی دلاری پول می‌دهید توقع دارید بازیکن گره‌گشا باشد، اما من چیزی از باهویی ندیدم. او دردی از ما دوا نکرده ولی به هر حال بیجییتصمیم با گل‌محمدی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج