اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۹۴۳۴
۱۸۵
۱۸۵
پ

امیرآبادی: رمز موفقیت استقلال دوری از حواشی است

بازیکن پیشین استقلال معتقد است که این تیم در ابتدای فصل چون دچار حواشی شده بود نتایج آن در ابتدای فصل راضی کننده نبود اما اکنون که از حواشی دور است با کسب امتیازات بالا انتظارات را بالا برده و باید همین روند را تا پایان فصل ادامه دهد.

ایسنا: مهدی امیرآبادی در ارزیابی از بازی استقلال برابر نساجی مازندران اظهار کرد: با ریکاوری خوبی که کادر فنی استقلال برای بازیکنان بعد از بازی داربی داشت سبب شد که این تیم برابر نساجی مازندران به نتیجه خوبی دست پیدا کند. البته استقلال در ابتدای فصل چون دچار حواشی شده بود نتایج آن در ابتدای فصل راضی کننده نبود اما اکنون که از حواشی دور است با کسب امتیازات بالا انتظارات را بالا برده و باید همین روند را تا پایان فصل ادامه دهد.

وی درباره سخت‌ترین حریفان استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برای رسیدن به قهرمانی گفت: تمام تیم‌ها حتی آنهایی که در پایین جدول قرار دارند حریف سختی برای استقلال محسوب می‌شوند و نباید آنها را دست کم گرفت. همان طور که پرسپولیس برابر استقلال خوزستان به تساوی رسید. بنابراین برای قرار گرفتن در جایگاه قهرمانی باید مقابل تمام تیم‌ها با برنامه حرکت کرد.

او ضعف‌های استقلال را در پست‌های هافبک میانی و دفاع راست عنوان کرد و گفت: در این خصوص نظر کادر فنی مهم است اما فکر می‌کنم اگر این دو پست تقویت شوند شرایط استقلال در ادامه مسیر، بهتر می‌شود و روند رو به رشدی خواهد داشت.

امیرآبادی با بیان اینکه «برای رسیدن به قهرمانی باید به نتایج سایر تیم‌ها کاری نداشته باشیم،» گفت: تیمی در ادامه لیگ عملکرد موفقی خواهد داشت که کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداشته باشد و به دور از حاشیه کار خود را پیش ببرد.

وی در پایان با بیان اینکه «استقلال به دلیل ریکاوری خوبی که بعد از داربی داشت یکی از بهترین و تکنیکی‌ترین بازی خود را برابر نساجی مازندران انجام داد،» گفت: در حال حاضر بازیکنان استقلال از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردارند و به دور از حاشیه بازی‌های خود را دنبال می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج