اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۹۶۵۳
۴۶۰
۴۶۰
پ

استقلال: آماده همکاری با حراست وزارت ورزش هستیم

باشگاه استقلال بابت ورود وزارت ورزش به پرونده مربوط به نامه دبیر کل فدراسیون، تشکر کرد.

ورزش سه: باشگاه استقلال بابت ورود وزارت ورزش به پرونده مربوط به نامه دبیر کل فدراسیون، تشکر کرد.

بحث مربوط به نامه جنجالی دبیرکل فدراسیون، به سوژه روز فوتبال کشور تبدیل شده است. این نامه با موضوع جعل امضا در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال سر و صدای زیادی به پا کرد که طی آن، وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارتخانه ماموریت داد تا با پیگیری دقیق، فوری و موشکافانه این اخبار، نسبت به ارائه گزارش برای تصمیم‌گیری اقدام کند.

حالا نیز آبی پوشان با انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر قدردانی باشگاه استقلال از وزیر ورزش و جوانان، اعلام کردند که استقلال آماده همکاری با حراست وزارت ورزش است.

در متن اطلاعیه آمده است:

در پی ورود به موقع وزارت ورزش به ماجرای پرونده‌سازی علیه باشگاه استقلال به نیت تخریب آرامش این باشگاه و به هم زدن جو ورزش کشور، باشگاه استقلال ضمن تقدیر از وزیر محترم ورزش و جوانان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رسانه رسمی استقلال در این بیانیه آمده است: باشگاه استقلال ضمن تقدیر از دیدگاه‌های ارزشمند و نافذ وزیر محترم ورزش و جوانان، آمادگی کامل خود را جهت همکاری همه جانبه با عوامل ذیربط و به ویژه حراست محترم وزارت ورزش و جوانان در مسیر شفاف سازی پیرامون اتهامات مطروحه و روشن شدن حقایق ابراز می‌دارد.

بدیهی است بخش حقوقی باشگاه حق پیگیری ایراد تهمت‌های متعدد به ارکان باشگاه و برهم زدن آرامش استقلال را برای خود محفوظ می‌داند.

پیش از این مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه استقلال خواهان ورود نهادهای نظارتی و مسئولان عالی‌رتبه به ماجرای اتهام واهی به این باشگاه جهت روشن شدن حقایق شده بودند و قطعا حراست محترم وزارت ورزش و جوانان به این جنجال‌ها که ثمره‌ای غیر از ایجاد تنش در ورزش ندارد، پایان خواهد داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج