اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۰۸۲۷
۱۰۳۱
۱۰۳۱
پ

قرمزها از شر بازیکن جنجالی خلاص شدند!

بازیکن جنجالی و بی ثمر برزیلی دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.

خبرورزشی: بازیکن جنجالی و بی ثمر برزیلی دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد.

قرمزها از شر بازیکن جنجالی خلاص شدند!

منچستریونایتد صبر خود را در مورد آنتونی، بازیکن برزیلی خود از دست داده است و به دنبال آن است که او را با یک بازیکن آسیایی معاوضه کند.

آنتونی نیم فصلی کابوس وار را در یونایتد سپری کرده است. او در ۱۴ بازی برای یونایتد موفق به زدن گل یا دادن پاس گل نشده است. منچستریونایتد صبر خود را با این بازیکن برزیلی از دست داده و در حال بررسی ارائه پیشنهادی برای تعویض این بازیکن برزیلی در ازای تاکه فوسو کوبو از رئال سوسیداد است.

منچستر ایونینگ نیوز و آ اس اسپانیا خبر دادند که یونایتد در حال بررسی شرایط کوبو است که در این فصل ۶ گل و ۴ پاس گل در ۲۴ بازی به ثبت رسانده است. این مهاجم سابق رئال مادرید، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در رقابت‌های چمپیونزلیگ و از عوامل صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی بوده است. ایده‌آل‌ترین حالت برای یونایتدها، فرستادن آنتونی به سوسیداد و به خدمت گرفتن کوبو خواهد بود که بسیار بعید به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه جیدون سانچو قرار است ماه آینده یونایتد را به صورت قرضی ترک کند، قرمزها باید بازیکنان هجومی خود را حفظ کنند. همچنین باید دید که سِرجیم راتکلیف با ورودش به باشگاه چه موضعی را برای نقل و انتقالات باشگاه اتخاذ می‌کند. گفته می‌شود در اولین تماس‌ها، سوسیداد با انتقال ستاره تیمش در نیم فصل مخالفت کرده است.

از سوی دیگر سوسیداد هم اعلام کرده که حاضر به معاوضه ستاره تیم خود با بازیکنی دیگر نیست و فقط با مبلغی سنگین حاضر است این بازیکن را منتقل کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج