اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۷۵۹
۸۹۶
۸۹۶
پ

تاریخ جدال مرگبار الهلال و سپاهان تغییر می‌کند

کنفدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تغییر می دهد.

ورزش سه: کنفدراسیون فوتبال تاریخ برگزاری دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تغییر می دهد.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که طی آن سپاهان باید در دیداری حساس و مهم به مصاف الهلال برود. با توجه به اینکه ۴۸ ساعت قبل از تاریخ برگزاری دیدارهای این دور باید شاهد برگزاری فینال جام ملت های آسیا باشیم، AFC به دنبال تغییر زمان برگزاری مسابقات است.

بازی فینال جام ملت های آسیا در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن) برگزار خواهد شد و دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز برای ۱۲ و ۱۳ فوریه (۲۳ و ۲۴ بهمن) برنامه ریزی شده است که اکنون روزنامه الشرق الاوسط نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج گزینه مختلف برای تاریخ این دور ارائه کرده است.

گزینه اول، برگزاری بازی های رفت مرحله یک هشتم نهایی در روزهای ۱۳ و ۱۴ فوریه (۲۴ و ۲۵ بهمن) است. گزینه دوم، تاریخ های ۱۴ و ۱۵ فوریه (۲۵ و ۲۶ بهمن) بوده و گزینه سوم نیز ۱۹ تا ۲۱ فوریه (۳۰ بهمن تا ۲ اسفند) است به شرطی که بازی های برگشت در تاریخ های ۲۶ تا ۲۸ فوریه (۷ تا ۹ اسفند) برگزار شود.

گزینه بعدی نیز ۱۱ تا ۱۳ مارس (۲۱ تا ۲۳ اسفند) بود و بالاخره گزینه پنجم نیز این است تاریخ هایی که قبلاً تعیین شده بود، بدون تغییر بماندو

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به طور رسمی تصمیمی برای تغییر تاریخ بازی های مرحله یک هشتم نهایی نداشته است، زیرا انتظار می رود پس از انجام مراحل هماهنگی و رایزنی با باشگاه های شرکت کننده و مراجع ذی ربط، برنامه نهایی بازی ها اعلام شود.

به گفته منابع الشرق الاوسط، هنوز جلسه ای در کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین تاریخ بازی های مرحله یک هشتم نهایی برگزار نشده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال جمع آوری نظرات باشگاه ها در مرحله فعلی است، قبل از اینکه کمیته مسابقات فدراسیون به طور قاطع تاریخ مسابقات را اعلام کند. منابع الشرق الاوسط اشاره کردند که گزینه سوم گزینه مورد قبول باشگاه هاست و نزدیک ترین گزینه به اجراست.

لازم به ذکر است که شبکه الاخباریة نیز مدعی شده که بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ فوریه (۳۰ بهمن تا اول اسفند) برگزار می شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج