اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۱۷۸۷
۵۳۹
۵۳۹
پ

شکست خانگی توپچی‌ها مقابل وستهام

آرسنال در آخرین بازی خانگی سال ۲۰۲۳ با شکست‌ ناامیدکننده مقابل وست‌هم بار دیگر در مسیر قهرمانی لغزش نشان داد.

طرفداری: آرسنال در آخرین بازی خانگی سال ۲۰۲۳ با شکست‌ ناامیدکننده مقابل وست‌هم بار دیگر در مسیر قهرمانی لغزش نشان داد. دیوید مویس برای اولین بار در خانه یکی از پنج قدرت فوتبال انگلیس به پیروزی رسید.

شکست خانگی توپچی‌ها مقابل وستهام

دربی دیگری از لندن برگزار شد.

دو تیم آرسنال و وست‌هم در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌ بودند که این بازی با برتری 2-0 چکش‌ها همراه شد. وست‌هم در روزی که شجاعانه دفاع کرد و با دقت بالایی حمله ترتیب داد، روز تلخی را برای رقیب همشهری خود رقم زد. حالا لیورپول به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر می‌ایستد و منچسترسیتی با یک پیروزی به آرسنال خواهد رسید.

دقیقه 10 | توپچی‌ها مطابق انتظار کنترل بازی را در دست دارند. آن‌ها به دنبال روزنه‌‌ای در بین مدافعین وست‌هم هستند تا به گل برسند. تمرکز حملات آرسنال از سمت راست و با حرکات بوکایو ساکا است. جایی که وینگر انگلیسی یک بار نیز اقدام به شوت زنی کرد. 

دقیقه 13 | آرسنال 0-1 وست‌هم؛ توماس سوچک: روی ارسال امرسون پالمیری، گابریل ماگالاش و الکساندر زینچنکو با ناهماهنگی خود نتوانستند توپ را دور کنند. توپ در کنار تیر دروازه به جرد بوون رسید و با پاس او مقابل دروازه توماس سوچک گلزنی کرد. برای چند دقیقه کمک داور ویدیویی بازی در حال بررسی پاس بوون بود. به نظر می‌رسید توپ از بیرون از زمین ارسال شده است. 

دقیقه 30 | مهار زیبای آرئولا: در لحظاتی که آرسنال حملات خود را تشدید کرده است، آلفونسو آرئولا مهار زیبایی ثبت کرد. پاس ژسوس نزدیک بود با ضربه سر ساکا وارد دروازه وست‌هم شود. 

دقیقه 42 | تیر دروازه وست‌هم به صدا در آمد: روی پاس عمقی اودگارد ساکا در موقعیت خوبی قرار گرفت. او در حالی که می‌توانست دید بهتری به اطرافش داشته باشد، با ضربه‌ای محکم تیر عمودی چکش‌ها را هدف قرار داد. 

دقیقه 55 | آرسنال 0-2 وست‌هم؛ کونستانتینوس ماوروپانوس: چه کسی هم گل می‌زند. مدافع سابق آرسنال کرنر استادانه جیم وارد پراوز را به زیبایی وارد دروازه کرد. ماوروپانوس به احترام تیم سابقش شادی گل انجام نداد. 

دقیقه 66 | موقعیت جدی گلزنی برای گابریل ژسوس: با نفوذ و سانتر وایت، ژسوس در مقابل دروازه در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه او با بی دقتی هر چه تمام از بالای دروازه عبور کرد. 

دقیقه 82 | برخورد مشکوک به پنالتی برای آرسنال: بوکایو ساکا در ورود به محوطه جریمه سرنگون شد. به نظر می‌رسید اوگبونا مرتکب خطای پنالتی شده اما با بازبینی صحنه در اتاق وار، برخوردی بین مدافع وست‌هم و ساکا تشخیص داده نشد. 

دقیقه 95 | پنالتی از دست رفته وست‌هم: داوید رایا موفق شد ضربه پنالتی سعید بن رحمه را مهار کند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج