اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۲۶۰۰
۱۲۸۵
۱۲۸۵
پ

مهدی قایدی، خوش برگشتی به تیم ملی!

بدون شک یکی از سورپرایزهای لیست امیر قلعه‌نویی برای حضور در جام ملت‌های آسیا، دعوت از مهدی قایدی است.

ورزش سه: علی‌رغم رتبه نه‌چندان مطلوب اتحاد کلباء در جدول رده‌بندی ادنوک لیگ امارات، اما ستاره ایرانی این باشگاه اماراتی فصل خوبی را سپری کرده است. مهدی قایدی تاکنون موفق شده هفت مرتبه برای ببرها گلزنی کرده، یک پاس گل بدهد و سه‌بار نیز خطای پنالتی بگیرد.

آمار خوبی که قایدی را به یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ امارات تبدیل کرده و همین موضوع نیز سبب شد تا کادرفنی تیم ملی چشمش را به روی درخشش این بازیکن نبسته و علی‌رغم غیبت وینگر بوشهری در اردوهای قبلی، نام او را در آخرین فهرست تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر قرار دهد.

مهدی قایدی، خوش برگشتی به تیم ملی!

از زمانی‌که امیر قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته، تیم ملی 5 فیفادی را سپری کرده که قایدی تنها طی یک اردو در فهرست کادرفنی قرار داشته است و آن‌هم برای حضور در رقابت‌های تورنمنت کافا بود و این بازیکن در دو دیدار برابر افغانستان و ازبکستان نیز برای دقایقی به میدان رفت.

در واقع در نخستین فیفادی با حضور قلعه‌نویی و دیدار برابر روسیه و کنیا از قایدی دعوت به عمل نیامد اما در اردوی بعدی و تورنمنت کافا، او به تیم ملی دعوت شد. در سه فیفادی بعدی و 6 دیدار برابر بلغارستان، آنگولا، اردن، قطر و بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان، این بازیکن به اردویی فراخوانده نشد.

حالا قایدی پس از آنکه حضور در جام جهانی 2022 را از دست داد و توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت نشد، فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را به دست آورده است. البته که قلعه‌نویی باید از میان 27 بازیکن دعوت شده، روی نام یک نفر خط قرمز بکشد و این وینگر بوشهری باید تا قبل از اعلام لیست نهایی تیم ملی، توانایی‌هایش را نشان داده و جزء فهرست اصلی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج