adexo3
۱۳۸۳۱۸۴
۱۸۶۱
۱۸۶۱
پ

ولمان کنید! قول می‌دهیم قهرمان نشویم

محمد دانشگر به اعتراض نسبت به وضعیت ایجاد شده در لیگ بیست و سوم علیه سپاهان پرداخت.

ورزش سه: محمد دانشگر به اعتراض نسبت به وضعیت ایجاد شده در لیگ بیست و سوم علیه سپاهان پرداخت.

ولمان کنید! قول می‌دهیم قهرمان نشویم

سپاهان در هفته پانزدهم به مصاف شمس آذر قزوین رفت که در روز اشتباهات داوری، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. محمد دانشگر در پایان بازی در مقابل خبرنگاران اظهار داشت: برد را به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم چرا که تیم بسیار خوبی دارد ولی سومین باخت متوالی را هم به ما دادند؛ شما بازی قبلی را هم نگاه کنید. در نتیجه صفر-صفر برای ما پنالتی نمی‌گیرند. نمی‌خواهم بهانه بیاورم اما این شرایط را دارند برای ما جور می‌کنند. از آغاز فصل تا الان مگر می‌شود در یک نیم فصل ۱۲-۱۳ اخراجی!

وی ادامه داد: شما بازی‌های دیگر را نگاه کنید. تکل کف پا به ساق و زانو همدیگر زدند، هیچ اتفاقی نیفتاد اما تیم ما یک لباس می‌گیرد، اول بازی کارت زرد می‌گیرد، فلج می‌شود و نمی‌تواند اصلا بازی کند. الان اتوبوس تیم ما را زدند خرد کردند. هوادارن ما را با سنگ می‌زنند. این هم از وضع داوری؛ کمک داوری که در جام جهانی بوده، گل به این سالمی را آفساید کرده. به چه منطقی این تصمیم را گرفت.

دانشگر در تاکید به مسائل داوری و لیگ خاطرنشان کرد: الان همه دارند درباره سقف قرارداد حرف می‌زنند. من می‌گویم سقف قرارداد را رعایت نکردیم اما چه بلایی سر ما می‌آورید؟ هیچکس در زمین حریف ما نشد، در هر کسی ادعا داشت در لیگ جلوی ما باخت و وقتی فهمیدند اوضاع از چه قرار است این بلا را سر ما آوردند. آقا ما قول می‌دهیم نه قهرمان می‌شویم، نه نزدیک جام می‌شویم ولی واقعا دست از سر ما بردارید. مگر می‌شود همچین اتفاقاتی؟ بازیکنان ما هیچ کاری نمی‌کنند، محروم می‌شوند بعد این بازی هوادار و بازیکنان را با سنگ زدند، اتوبوس را اینگونه زدند هیچ اتفاقاتی رخ نمی‌دهد. در بازی‌های دیگر سنگ و فحش رد و بدل می‌شود هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

مدافع تیم سپاهان گفت: نیم فصل دوم شروع شد، دست از سر سپاهان بردارید. سپاهان نمی‌خواهد قهرمان شود. بگذارید ما راحت فوتبال بازی کنیم. ما نه جام می‌خواهیم نه چیزی ولی بگذارید بازی کنیم. مدیرعامل آمد رختکن، من خودم گفتم لطفاً رضایت‌نامه من را بدهید بروم جایی که لااقل فوتبال بازی کنم. این چه فوتبالی است؟

او در ادامه توضیح داد: شما بازی‌های سپاهان را در نقش جهان دیدید. ما حداقل ۷ جایگاه را برای تیم مهمان خالی می‌کنیم ولی اینجا همه را نزدیک بهم کردند، بعد با سنگ هم را می‌زنند. من می‌گویم آقا این وضعیت را درست کنید، رفتند ۴ سرباز بدبخت را ردیف کردند؛ سنگ الان صد در صد از سرباز رد نمی‌شود؟ خیلی مشکل دارد لیگ و همه هم روی سپاهان زوم هستند. بگذارید سپاهان راحت فوتبالش را بازی کند، ما باخت هم آوردیم به حریف تبریک گفتیم. نه دبه کردیم مثل دیگر تیم‌ها، نه کاری کردیم. مقصر اول باشگاه خودمان است که خیلی باادب و حرفه‌ای است ولی در فوتبال ایران نباید این شکل باشی‌.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج