اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۴۷۵۹
۴۹۷
۴۹۷
پ

اینتر و قهرمانی دراماتیک نیم‌فصل در ۴+۹۰!

اینتر در یک بازی به یادماندنی با گل دقیقه ۹۴ داویده فراتزی توانست ورونا را ۲-۱ شکست دهد. در دقیقه ۱۰۰ بازی بازیکن حریف پنالتی را به تیر زد.

ورزش سه: اینتر پس از تساوی هفته قبل برابر جنوا امروز محکوم به پیروزی برابر ورونا بود تا نیم فصل را صدرنشین تمام کند و فاصله دو امتیازی با یوونتوس به نراتزوری حق هیچ اشتباهی نمی‌داد. حریف اینتر در رده هفدهم بود و زردپوشان برای بقا می‌جنگیدند.

اینتر بازی را بهتر شروع کرد، اما میهمان در دقیقه سوم نزدیک بود همه را غافلگیر کند. ضربه سوسلوف خطرناک بود ولی زومر توانست آن را مهار کند.

اینتر و قهرمانی دراماتیک نیم‌فصل در 4+90!

اینتر در دقیقه 13 به گل اول رسید. روی یک همکاری تیمی خوب، هنریک مخیتاریان پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس عمقی لائوتارو را با گلر تک به تک کرد. ستاره آرژانتینی بعد از کنترل توپ بی‌معطلی با بیرون پا ضربه زد و توپ به کنج دروازه رفت. یک گل تماشایی برای اینتر تا سن‌سیرو به وجد بیاید.

در ادامه بازی اینتر تیم مسلط میدان بود و ورونا نیز روی ضربه سر جوریچ که زومر روی خط مهار کرد، بهترین شانس را برای مساوی کردن بازی داشت که آن را از دست داد.

نیمه اول با همان یک گل به سود اینتر تمام شد.

اینتر و قهرمانی دراماتیک نیم‌فصل در 4+90!

اینتر در سومین دقیقه از نیمه دوم به گل رسید. زننده گل باز هم لائوتارو بود، ولی گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد. VAR نیز تصمیم کمک را تایید کرد.

ورونا در دقیقه 54 باز هم روی ضربه سر جوریچ خطرساز ظاهر شد، اما این بار تیر دروازه مانع گلزنی او شد. سانتر از چپ را جوریچ روی سر آچربی زد و این بار هم بدشانس بود.

در دقیقه 74 گل تساوی ورونا به شکلی غیرمنتظره به ثمر رسید. یک ارسال از راست روی عدم یارگیری مناسب آچربی و اشتباه زومر باعث شد تا آنری، مهاجم فرانسوی ورونا، توپ را وارد دروازه اینتر کند.

در دقیقه 80 روی اشتباه مدافع ورونا نزدیک بود گل دوم اینتر ثبت شود، ولی آرناتوویچ ناخواسته روی خط دروازه مانع شد! دو دقیقه بعد ضربه سر لائوتارو را گلر روی خط مهار کرد.

اینتر و قهرمانی دراماتیک نیم‌فصل در 4+90!

در دقیقه 92 بازی آرناتوویچ نتوانست روی سانتر آچربی از چند قدمی دروازه به توپ ضربه بزند و بخت مسلم گلزنی از دست رفت.

در دقیقه 94 شوت محکم باستونی به تیر افقی برخورد کرد و روی ریباند همین توپ نراتزوری به گل برتری رسید. بارلا از بیرون محوطه جریمه توپ برگشتی را به سمت دروازه شوت زد و دروازه‌بان آن را برگشت داد تا در دهانه دروازه فراتزری کار را تمام کند.

روی اعتراض به این گل یکی از بازیکنان ورونا کارت قرمز گرفت و اخراج شد. بازی رو به اتمام بود که ورونا به پنالتی رسید. با دخالت VAR داور برای میهمان پنالتی گرفت، ولی در دقیقه 100 بازی آنری توپ را به تیر زد و در ریباند نیز ضربه سر مهاجم ورونا به بیرون رفت.

در نهایت این بازی را اینتر برد و به شکل قطعی قهرمان زمستانی سری آ ایتالیا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج