اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۵۲۴۱
۲ نظر
۶۳۵۸
۲ نظر
۶۳۵۸
پ

طارمی امشب پدر شد و بعد معلوم شد که پدر نشد!

در ابتدا خبر آمد که طارمی بچه‌دار شده و بعد خبر آمد که دلیل ترک اردو، یک پروژه تبلیغاتی بوده است. خبر را در ادامه بخوانید

برترین‌ها: در ابتدا خبر آمد که طارمی بچه‌دار شده و بعد خبر آمد که دلیل ترک اردو، یک پروژه تبلیغاتی بوده است. خبر را در ادامه بخوانید

طارمی امشب پدر شد و بعد معلوم شد که پدر نشد!

چند ساعت قبل خبرگزاری تسنیم به نقل از نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال نوشت: مهدی طارمی به دلیل به دنیا آمدن فرزندش و کاری که در ثبت احوال داشت از اردوی تیم ملی خارج شده بود.

مهدی محمدنبی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مدیریت کیش بابت شرایط خوب برگزاری اردوی تیم ملی تشکر می‌کنم. اردو را طبق تقویم پیش می‌بریم و آن چیزی که امیر قلعه‌نویی مدنظر داشت، در بازی با بورکینافاسو انجام داد و دیدید در هر نیمه 11 بازیکن متفاوت بازی کردند. این مسئله نشان داد که ایشان دوست دارد بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند که کار مثبتی بود.

وی افزود: در بخش ریکاوری و تمرینات با توپ، تمامی بازیکنان رصد می‌شوند. صادق محرمی و روزبه چشمی به دلیل اینکه کشیدگی خفیف داشتند، تحت نظر پزشک کار می‌کنند تا آسیبی به آنها وارد نشود. در رابطه با رامین رضاییان فکر کنم یک هفته تا 10 روز دیگر کنار بازیکنان باشد. فردا ساعت 13 تیم ملی وارد دوحه قطر می‌شود و پس فردا نیز با اندونزی دیدار تدارکاتی پشت درهای بسته برگزار خواهیم کرد. اندونزی تیم جوانی دارد و می‌تواند به لحاظ تمرینی محک خوبی برای تیم ملی باشد.

وی در خصوص خروج طارمی از اردوی تیم ملی و بازگشت دوباره او نیز توضیح داد: طارمی یک کاری در ثبت احوال کشور داشت به خاطر فرزندی که خداوند به او داده است از قلعه‌نویی اجازه گرفت و رفت و امروز هم ساعت 2 ظهر به تیم ملی اضافه شد.

پیرو انتشار این خبر، ستاره تیم ملی اما این خبر را تکذیب کرد و در‌ گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: دوستانم بابت مسئله‌ای که عنوان شده برای من پیام تبریک ارسال کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد و من برای حضور در یک پروژه تبلیغاتی به تهران رفته بودم.

طارمی می‌گوید قبل از حضور در اردوی کیش این موضوع را با سرمربی تیم ملی هماهنگ کرده و استراحت و ریکاوری خود را انجام داده بود و در حضور ۲۴ ساعته‌اش در تهران، طبق قراردادی که از قبل امضا کرده بود در یک کمپین تبلیغاتی حضور پیدا کرد.

طارمی امروز به کیش برگشته و در تمرین تیم ملی حاضر شده و آماده حضور در آخرین بازی تدارکاتی ایران پیش از جام ملت‌های آسیا و درخشش در این رقابت‌ها است.

مهاجم بوشهری فوتبال ایران در دیدار مقابل بورکینافاسو چهل و چهارمین گل ملی خود را در نیمه اول به ثمر رساند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اینکه مثلاً طارمی مدارکو بذاره تو کیف دستی بره ثبت احوال برای گرفتن شناسنامه تصویر خیلی باحالی داره

    • ناشناس

      😂🤣😃😄😅

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج