اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۵۷۳۰
۱ نظر
۵۱۰
۱ نظر
۵۱۰
پ

درخشان: آزمون و طارمی نیاز به تغذیه دارند

تیم ملی کشورمان چند روز دیگر باید در آوردگاه قاره کهن بازی‌های خودش را آغاز کند.

ایران ورزشی: تیم ملی کشورمان چند روز دیگر باید در آوردگاه قاره کهن بازی‌های خودش را آغاز کند. به همین دلیل برای بررسی عملکرد تیم ملی در بازی مقابل حریف آفریقایی و بررسی حریفان همگروه‌مان، همچنین شانس تیم ملی کشورمان برای موفقیت در آسیا با حمید درخشان، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت‌و‌گویی داشتیم.

 بازی تیم ملی کشورمان مقابل حریف آفریقایی‌اش را چگونه ارزیابی کردید؟

یکسری اشکالات فنی و بدنی در تیم ما دیده شد که باید برطرف شود. اشکال اساسی که در تیم ما مقابل بورکینافاسو دیده شد به این نکته بازمی‌گشت که ما از نظر فیزیکی در همه جنگ‌ها بازنده بودیم که نمونه بارز این نکته هم در دوئل‌های فیزیکی بازیکن‌مان با بازیکن تیم آفریقایی مشهود بود که توپ را در درگیری از دست داد و در ادامه همان توپ به گل بورکینافاسو تبدیل شد که این مسأله به طور حتم یکی از مشکلات تیم ما است که باید فکری به حال آن شود.

 نکته بعدی قابل تأمل به میانگین سنی بالای ما در تیم بازمی‌گردد که تیم ایران را به دومین تیم از لحاظ میانگین سنی تبدیل ساخته است!

بله میانگین کلی تیم ما بالاست، نکته‌ای که منجر به این می‌شود که سرعت بازی بازیکنان ما پایین بیاید که این اصلاً برای یک تیم خوب نیست.

 اما در کنار نکات منفی‌ای که وجود دارد تیم ملی ما بازیکنان با تجربه زیادی دارد که این شاید یک فاکتور مثبت باشد!

به هر حال تجربه بازیکنان ما بالاست و این فاکتور خیلی خوبی است اما ای کاش ما در کنار بازیکنان باتجربه‌مان بازیکنی مانند حسین‌زاده را هم به قطر می‌بردیم، بازیکنی که آینده فوتبال ما است و حتماً می‌توانست در کنار باتجربه‌ها به درد تیم ملی بخورد و به کار تیم ملی بیاید.

 در رابطه با بازی ابتدایی‌مان مقابل تیم فلسطین و تیم‌های همگروه دیگرمان چه نقد فنی‌ای دارید؟

ما نباید بازی با تیم ملی فلسطین را برای خودمان دیدار سختی بدانیم. اصلاً تیم ملی فلسطین چه زمانی برای ما مشکل‌ساز شده که بتواند این بار مشکل‌ساز شود. امارات هم زورش به ما نمی‌رسد و تیم ملی هنگ‌کنگ هم مانند تمامی بازی‌هایی که مقابل ما داشته باز هم بازنده خواهد بود، به همین دلیل نباید نگران بازی با همگروهان‌مان باشیم و بازی ما از مراحل بعدی تازه شکل جدی به خود می‌گیرد.

 به احتمال زیاد تیم ما به کره می‌خورد، در این صورت چه شرایطی را برای دیدار مقابل این تیم متصور هستید؟

تیم کره از بازیکنانی تشکیل شده که سرعت بسیار بالایی دارند و در کار ترکیبی و تیمی عالی کار می‌کنند، نکته‌ای که کار ما را خیلی سخت کرده و شانس برد را برای ما سخت می‌سازد.

 اما ما هم خط حمله‌ای داریم که لرزه بر تن هر تیمی در قاره کهن می‌اندازد!

بله خط حمله ما بازیکنان خیلی خوبی دارد اما این یک نکته مهم است که باید توپ‌های خوبی به خط حمله ما برسد که آنها بتوانند در محوطه جریمه خودشان را نشان دهند.

 یعنی شما نگران خط میانی تیم ملی‌مان هستید؟

خط میانی ما از بازیکنان خوبی تشکیل شده اما امیدوارم که این بازیکنان در کنار هم بهترین کارآیی را داشته باشند و هماهنگی بالایی را در جام ملت‌ها از خود نشان دهند.

 به نظر از تیم فعلی‌مان می‌توانیم انتظار قهرمانی داشته باشیم؟

به نظرم این یکی از درد‌های فوتبال ما است که اینقدر نسبت به تیم ملی‌مان ناامید هستیم!

 خود شما هم در حرف‌تان برای بازی مقابل کره نگرانی زیادی وجود داشت!

بله این حرف خوبی نیست اما به هر حال یک حقیقت است که فوتبال ما در این چند ساله رشدی که نداشته هیچ بلکه به عقب هم رفته است و این مسأله‌ای قابل تأمل در تیم ما است.

 اما ما در کنار ضعف‌هایی که داریم تیم پرستاره‌ای را هم در اختیار داریم که می‌تواند قابل تأمل باشد؟

بله تیم ما ستاره زیاد دارد اما تمام این ستاره‌ها باید در قالب کار تیمی بدرخشند و خودشان را نشان دهند، در غیر این صورت اگر سی ستاره هم داشته باشید کاری را پیش نخواهید برد.

 برای قهرمانی تیم ملی‌مان واقعاً امیدوارید؟

به هر حال فوتبال است و اتفاقات و حوادث‌‌‌‌‌‌اش غیر قابل پیش‌بینی است، از این رو شاید بتوان با توجه به مهره‌هایی که تیم ملی کشورمان از آن بهره می‌برد 30 تا 40 درصد برای قهرمانی و رسیدن به فینال شانس قائل شد.

 اما در شکل واقعی کار باید به این نکته بپردازیم که خیلی ضعیف کار کردیم!

واقعیت امر این است که ما داشته‌های خوبی داریم اما به هر حال باید این را در نظر بگیریم که آیا برای آنها خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم یا تدارکات خوبی داشته‌ایم و به شکل خوبی بازیکنان را تعلیم داده‌ایم که حالا از آنها توقع موفقیت و انجام کارهای بزرگ را داشته باشیم.

 با این حال می‌خواهید بگویید که برای رویارویی مقابل ژاپن شانسی نداریم؟

ژاپن تیم خیلی خوبی است که واقعاً خودش را از آسیا جدا کرده است، از این رو حتماً فقط می‌توانیم با معجزه و شانس مقابل تیمی مثل ژاپن به برد برسیم و شاید در بهترین حالت بتوانیم به فینال برسیم اما با وجود تیمی مانند ژاپن به هیچ‌وجه نمی‌توانیم شانسی برای قهرمانی تیم ملی ایران قائل باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پول دارند خودشان تغذیه خوب بگیرند و بخورند 😂😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج