اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۶۴۹۰
۱۰ نظر
۲۰۴۱
۱۰ نظر
۲۰۴۱
پ

ملی‌پوش سابق عراق: ایران شخصیت قهرمانی ندارد

نشات اکرم نظر متفاوتی نسبت به ایران در جام ملت های آسیا دارد

طرفداری: پیشکسوت فوتبال عمان پیش‌بینی کرد که شاگردان امیر قلعه‌نویی چهارمین قهرمانی تاریخ ایران در جام ملت‌های آسیا را به دست می‌آورند اما نشات اکرم گفت ایران شخصیت قهرمانی را ندارد.

مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر از ساعت ۱۹ فردا ‌(جمعه) با دیدار تیم‌های ملی قطر و لبنان در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود و تیم ملی ایران روز ۲۴ دی با دیدار برابر فلسطین وارد رقابت‌ها خواهد شد.

ملی‌پوش سابق عراق: ایران شخصیت قهرمانی ندارد

احمد حدید، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال عمان که در برنامه تلویزیونی شبکه «الکأس» حضور یافته بود، با پیش‌بینی قهرمانی تیم ملی کشورمان در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: من بازی‌های ایران را در جام جهانی تماشا کرده‌ام و به نظرم این تیم یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست. ایران قبلاً از توپ‌های بلند و قدرت بدنی بازیکنان استفاده می‌کرد، اما حالا توانایی بازیکنان و تاکتیک‌ مربیان را در این تیم می‌بینیم.

همچنین نشات اکرم که در سال 2007 با تیم ملی عراق به قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست یافت، در مورد شاگردان امیر قلعه‌نویی صحبت کرد و نظر متفاوتی داشت. وی درباره تیم ایران گفت: ایران از تاریخ بزرگی برخوردار است و سه قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. این تیم از بازیکنان باکیفیتی چون مهدی طارمی، سردار آزمون و سامان قدوس بهره می‌برد، اما شخصیت قهرمانی ندارد.

بازیکن سابق عراق با اشاره به عملکرد تیم ملی کشورمان در دوره‌های گذشته جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اگر ما به گذشته برگردیم، ایران برخلاف کره جنوبی و ژاپن کار سختی برای رسیدن به نیمه‌نهایی دارد. تیم ایران بخش جدایی‌ناپذیر تیم‌هایی است که برای جام جهانی رقابت می‌کنند و به این مسابقات می‌رسند. با این حال فکر نمی‌کنم این تیم در حضور تیم‌هایی چون ژاپن و کره جنوبی به قهرمانی آسیا برسد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حقيقت تلخ مگه

    • ناشناس

      حرف حق

    • جرج پسر

      واقعا همین عقیده رو منِ ایرانی ام دارم . بازیکنان خوبی داریم ولی انگار تاریخ مصرفشون تموم شده باشه ی جوری به دل آدم نمیشینن. به نظرم وقتشه ی خانه تکانی اساسی شکل بگیره هم در بحث مربی هم بازیکنان

    • ناشناس

      وقتی حال مردم خوب نیست حوصله ندارند.تیم فوتبال ازبین این مردم است خودش زندگی خاصی داردولی اقوامش درتعب هستند پس نمی تواندخوب بجنگد حرفی صحیح است دراین شرایط شخصیت قهرمانی ندارند

    • ناشناس

      تو احمق همین بی شخصیت ها کشورت را نجات دادند

    • ناشناس

      حرفش کاملادرست بی شخصیت ترین بازیکنان قرن ایران

    • ناشناس

      خدا کند همین مرحله اول حزف بشه بیاد خزینه هتل خورد خوراک بیشتر خرج نشه صد سال دیگر اینها قهرمان نمی شوند مدرسه پیرمردها است

    • خوزستانی

      باید ازجوانان بیشتر درتیم ملی ایران استفاده بشه جوانان آینده تیم ملی هستند

    • ناشناس

      دقیقا حرفش درسته

    • شهرام

      اگه کارشناس ایرانی بخواد کوچکترین نقدی بکنه کلی بش ایراد میگیرن که بابا شما روحیه تیم رو خراب کردی ‌.در حالیکه واقعیت ها رو باید گفت تیم ملی ما فقط مجموعه ای از ستار ه هاست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج