۱۳۸۶۸۸۹
۲ نظر
۱۱۰۳
۲ نظر
۱۱۰۳
پ

پرسپولیس با پنجره بسته و حساب خالی به دنبال ستاره‌ها

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه با پاسخ منفی اولیه برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت دوباره به ایران مواجه شد از سوی هوادارانش سخت تحت فشار قرار گرفت که چرا برای جذب دوباره این مربی صادقانه عمل نکرده و قبل از هر چیز بدهی مالیاتی او را پرداخت نکرده است.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه با پاسخ منفی اولیه برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت دوباره به ایران مواجه شد از سوی هوادارانش سخت تحت فشار قرار گرفت که چرا برای جذب دوباره این مربی صادقانه عمل نکرده و قبل از هر چیز بدهی مالیاتی او را پرداخت نکرده است. در همین راستا هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد که مفاصاحساب مالیاتی برانکو برایش ارسال شود تا او حداقل دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشد. همچنین باشگاه پرسپولیس به جای اینکه محمد دلبری را بار دیگر برای مذاکره با برانکو به قطر بفرستد، رضا چلنگر فرد مورد اعتماد او در ایران را فراخواند و از طریق این فرد برانکو را در جریان پرداخت بدهی مالیاتی‌اش قرار داد و ماموریت بازگرداندن این مربی کروات را هم به او داد. اقدامی که خیلی زودتر از اینها باید انجام می‌شد اما از آنجا که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت جریمه‌های مربوط به مالیات برانکو با مشکل مالی مواجه بود سعی بر این داشت که بعد از حضور دوباره برانکو در ایران و در یک زمان دیگر در این مورد اقدام کند که مرد کروات خیلی خوب متوجه این قضیه شد.

 تمرکز برانکو روی بازی‌های حساس عمان

ماموریت بازگرداندن برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس به رضا چلنگر سپرده شده و او هم قول‌هایی در این زمینه به مسئولان این باشگاه داده است. در این میان چلنگر تاکید داشته که تمرکز برانکو روی بازی حساس روز سه‌شنبه این هفته عمان مقابل عربستان است. نتیجه این بازی تاثیر زیادی در سرنوشت عمان برای صعود از گروهش دارد و به این خاطر برانکو دوست ندارد بازنده این مسابقه باشد. از طرفی پیرمرد کروات می‌خواهد نتیجه تلاش 3 ساله‌اش در عمان را در جام ملت‌ها ببیند و از این‌رو طبیعی است که فعلا روی پیشنهاد پرسپولیس تمرکز نکند. در این سو مسئولان این باشگاه بسیار امیدوارند که پاسخ برانکو برای بازگشت به این تیم مثبت باشد و در این میان مجبورند تا حداقل پایان مرحله مقدماتی جام ملت‌ها صبر کنند.

 اوسمار مامور آماده‌سازی

پرسپولیس دور جدید تمرینات خود را از امروز ساعت 15 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد کرد و قرار است همه مربیان این تیم در این تیم حاضر باشند. اوسمار احتمالا از سوی باشگاه پرسپولیس ماموریت پیدا خواهد کرد تا تمرینات آماده‌سازی سرخپوشان را زیر نظر بگیرد. این در شرایطی است که اوسمار با دو آنالیزور پرسپولیس و مخصوصا محمد عسگری اختلاف نظر دارد و حتی به همین خاطر هم قصد داشت در صورت ماندن یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شود. در حال حاضر باید دید اگر قرار باشد اوسمار وظیفه آماده‌سازی تیم را برعهده بگیرد، دستیاران مورد اعتماد یحیی با وی همکاری خواهند کرد یا آنها هم به‌زودی مجبور به ترک پرسپولیس خواهند شد.

 آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرده که تا زمان مشخص شدن سرمربی در مورد جذب برخی از بازیکنانی که نام‌شان در لیست خرید یحیی گل‌محمدی بوده، اقدام شود. از این‌رو حسین بادامکی ماموریت یافته با بعضی از این بازیکنان و باشگاهایشان وارد مذاکره شود. در این بین ایجنت‌هایی هم که با برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس ارتباط خوبی دارند در تلاشند تا بازیکنان مدنظرشان را به این تیم بیاورند.

 مشکلات اولیه پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید

باشگاه پرسپولیس برای ورود به نقل و انتقالات زمستانی قبل از هر چیز باید یکسری موانع را از پیش رو بردارد. اولین اقدام پرداخت مالیات بوژیدار رادوشویچ است که مبلغ آن کم نیست. رادو نزدیک به 5 سال در پرسپولیس عضویت داشت و در شرایطی از این باشگاه جدا شد که سه فصل از قراردادش باقی مانده بود. از این‌رو این باشگاه محکوم به پرداخت همه مدت قرارداد باقی مانده‌اش شد. رادو بابت این 7، 8 سال قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبلغی در حدود یک‌میلیون‌و‌هشتصد هزار دلار دریافتی داشته است. مالیات قرارداد هر سال رادو 30 درصد نیمی از قرارداد اوست. درواقع با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس در پرونده رادو حدود 270 هزار دلار است که این مبلغ اصل مالیات رادو را شامل می‌شود و قطعا جریمه‌های سنگینی نیز به آن تعلق گرفته است. در هر صورت باشگاه پرسپولیس تا زمانی که این بدهی مالیاتی را تسویه‌حساب نکند، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز نخواهد شد تا بتواند قرارداد جدیدی را به ثبت برساند. در کنار این بدهی، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ حدود دو میلیارد تومان هم به رضا اسدی شده که باید آن را هم بپردازد.

 پرسپولیس فقط برای استقلال خوزستان نامه زد

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله‌اش که یکی از خواسته‌های مهم یحیی گل‌محمدی بود فقط برای جذب جواد آقایی‌پور اقدام رسمی کرده و به باشگاه استقلال خوزستان نامه زده است. در این میان عیسی آل‌کثیر هم تمایل داشت که به پرسپولیس بیاید اما این باشگاه چون نخواست با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شود، از جذب این بازیکن منصرف شد. البته اگر عیسی با رضایتنامه با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره می‌شد شرایط فرق می‌کرد. در سوی دیگر هم سپاهانی‌ها به عیسی غیرمستقیم گفته بودند که رضایتنامه‌اش را برای تیم‌های رقیب صادر نخواهند کرد و به نوعی او را به سمت تیم فولاد خوزستان هل دادند.

 تلاش خدابنده لو برای گرفتن رضایتنامه

با جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس و انتقال او به تیم ملوان برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی، این تیم به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است. محمد خدابنده‌لو یکی از بازیکنانی است که یحیی تمایل داشت او را جایگزین سرلک کند. بازیکنی که در تابستان با یک قرارداد خیلی خوب مالی به مس رفسنجان پیوست و تا الان هم 32 درصد قراردادش را دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس وقتی اشتیاق این بازیکن برای حضور در جمع سرخپوشان را دیده به وی اعلام کرده که خودش برای گرفتن رضایتنامه از باشگاه مس رفسنجان اقدام کند. باشگاهی که ماه‌هاست با مشکلات مالی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند. در همین راستا خدابنده‌لو به مدیریت باشگاه مس اعلام کرده که حاضر است مابقی طلبش از این باشگاه را بخشیده و رضایتنامه‌اش را بگیرد که هنوز با این خواسته او موافقت نشده است. هافبک تکنیکی مسی‌ها خیلی امیدوار است که با دریافت رضایتنامه اولین خرید پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد.

 بشار در لیست مازاد قطر

بشار رسن در این فصل لیگ ستارگان قطر نتوانسته عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد و به همین خاطر مربیان این تیم به دنبال این هستند تا بازیکن خارجی دیگری را جایگزین او کنند. در همین راستا بشار به دنبال این است تا به پرسپولیس برگشته و به روزهای اوجش در این تیم برگردد. یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان گفت: «بشار تحت قرارداد باشگاه قطری است و این باشگاه برای اینکه نام بشار را از لیست خود خارج کند حاضر است با مبلغی کم او را به پرسپولیس قرض دهد اما مشکل اینجاست که برای خط هافبک فقط یک بازیکن می‌توانیم جذب کنیم؛ چراکه محدودیت جا داریم و در دو سه پست دیگر هم نیاز به بازیکن جدید است. در حال حاضر خدابنده‌لو از اولویت‌های باشگاه برای جایگزینی سرلک است. چنانچه این انتقال نهایی نشود، ممکن است بشار را به خدمت بگیریم. البته به شرطی که این بازیکن خواسته مالی کمی از باشگاه داشته باشد؛ چراکه شرایط باشگاه از نظر مالی اصلا مساعد نیست.

 مدافع چپ قطری به پرسپولیس پیشنهاد شد

عبدالکریم حسن که زمانی یکی از بهترین بازیکنان آسیا بود بعد از اینکه از روزهای خوب خود فاصله گرفت مجبور به ترک تیم السد و رفتن به تیم الجهرا کویت شد. بازی در این تیم ناشناخته آسیایی چندان باب میل مدافع چپ پای قطری نبوده و از این‌رو اشتیاق دارد که پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. یک ایجنت او را به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داده است و این باشگاه هم اعلام کرده که نمی‌تواند برای جذب عبدالکریم هزینه‌ چندانی کند. درواقع این بازیکن فقط در این صورت شانس دارد سرخپوش شود که حاضر شود با دستمزد خیلی کمی و به صورت قرضی برای این تیم بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چون میدونه درستش میکنن

    • ناشناس

      پرسپولیس کبیر اسم هر باریکنی بیاره خودش کاراشو انجام میده میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج