اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۷۴۹۲
۱۹۴۸
۱۹۴۸
پ

سورپرایز جالب قلعه‌نویی در ترکیب تیم ملی

۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شدند.

برترین‌ها: تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی شهر الریان نخستین دیدارش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را مقابل تیم فلسطین برگزار می‌کند و به دنبال کسب پیروزی در شروع کارش در این رقابت‌هاست.

سورپرایز جالب قلعه‌نویی در ترکیب تیم ملی

ترکیب تیم ملی ایران مقابل فلسطین را این نفرات تشکیل می‌دهند:
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد

علیرضا بیرانوند پس از اینکه در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا مقابل اندونزی به دلیل مصدومیت حضور نداشت، امشب به جمع ۱۱ نفر اصلی رسیده و برابر فلسطین بازی می‌کند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده که در دو مسابقه تدارکاتی گذشته به طور همزمان حضور در ترکیب تیم ملی را تجربه نکرده بودند، امشب برابر فلسطین از ابتدا به میدان می‌روند و به دنبال درخشش در خط دفاعی و جلوگیری از گلزنی حریف هستند.
رامین رضاییان مثل دو دیدار گذشته تیم ملی که بخاطر آسیب‌دیدگی نتوانست بازی کند، امشب هم دور از ترکیب اولیه برابر فلسطین است و صادق محرمی با حضور در جمع ۱۱ نفر اصلی کار را شروع خواهد کرد.
احسان حاج‌صفی مطابق انتظار در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند و نسبت به میلاد محمدی ترجیح داده شده و امشب کاپیتان تیم ملی برابر فلسطین است.
سعید عزت‌اللهی تک هافبک دفاعی تیم ملی ایران است و مهره‌هایی مثل روزبه چشمی و امید ابراهیمی جزء نفرات ذخیره قرار گرفته‌اند و سامان قدوس، بازیکن موردعلاقه امیر قلعه‌نویی هم در میانه میدان به کار گرفته شده است.
علیرضا جهانبخش وینگر راست تیم ملی ایران مقابل فلسطین است و سعی دارد با نفوذهایش موقعیت‌سازی کند و در جناح چپ هم یک سورپرایز بزرگ اتفاق افتاده و مهدی قایدی توانسته با درخشش در آخرین دیدار تدارکاتی برابر اندونزی که دو گل به ثمر رساند، به ترکیب اولیه در نخستین دیدار جام ملت‌ها برسد و محمد محبی و علی قلی‌زاده را نیمکت‌نشین کند.
مهدی طارمی که پس از جام جهانی در رقابت‌های ملی ۱۲ گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن در دوران حضور امیر قلعه‌نویی است، مطابق پیش‌بینی‌ها در رأس خط حمله است و امید اول برای زدن گل برابر فلسطین به شمار می‌رود.
اما بزرگترین شگفتی و انتخاب غیرقابل انتظار برای جانشین سردار آزمون که دیرتر از همه به اردوی تیم ملی اضافه شد، کریم انصاری‌فرد است و قلعه‌نویی تصمیم گرفته از این بازیکن باتجربه در خط حمله بهره ببرد تا بازیکنانی مثل سردار، شهریار مغانلو و رضا اسدی روی نیمکت باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج