۱۳۸۸۱۰۵
۲۳۳۰
۲۳۳۰
پ

واکنش مدیرعامل مس به انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد آخرین وضعیت ادامه همکاری ساکت الهامی با این تیم و همچنین مذاکره با باشگاه پرسپولیس برای انتقال خدابنده‌لو به اظهارنظر پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: حسین پورمحمدی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان و مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: شرکت ملی صنایع مس ایران در روزهای گذشته کمیته‌ای را بررسی وضعیت مالی تیم‌های ورزشی این مجموعه تشکیل داده و قرار است درباره بدهی‌ها و مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان هم تعیین تکلیف شود و ما هم امیدوار هستیم که هرچه زودتر کمک بزرگی به باشگاه ما صورت بگیرد. تاکنون و تا نیم‌فصل در باشگاه مس رفسنجان، ۳۵ درصد مطالبات فصل جاری بازیکنان و کادر فنی پرداخت شده است و خیلی از این حیث از باشگاه‌های دیگر در پرداخت مطالبات‌ اعضای تیم عقب نیستیم.

وی درباره شرایط تیم مس و آغاز تمرینات برای نیم‌فصل دوم گفت: ما منتظر نتیجه بررسی کمیته ورزش شرکت مس هستیم تا شرایط را برای ادامه همکاری با ساکت الهامی به ما اعلام کنند. بنابراین و با توجه به اینکه وضعیت سرمربی تیم معلوم نیست، زمان آغاز تمرینات ما برای نیم‌فصل دوم مشخص نشده است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در واکنش به بحث جدایی محمد خدابنده‌لو و پیوستن او به پرسپولیس خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس با ما مذاکراتی درباره جذب خدابنده‌لو داشته است، اما هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته و خدابنده‌لو نیز همچنان تحت قرارداد باشگاه مس رفسنجان است.

پورمحمدی در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم دارند، خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم ما منتظر تعیین تکلیف ساکت الهامی هستیم، ابتدا باید ببینیم چه اتفاقی برای کادر فنی‌مان می‌افتد، بعد از آن نسبت به تقویت تیم تصمیم خواهیم گرفت. بر همین اساس برای نیم‌فصل دوم با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌ایم.

وی در پایان در واکنش به اینکه گفته می‌شود محسن آذرباد و فرشید باقری هم دنبال جدایی از مس رفسنجان هستند، گفت: به غیر از محمد خدابنده‌لو که برای پیوستن‌اش به پرسپولیس، مذاکراتی صورت گرفته است، درباره جدایی دیگر بازیکنان صحبتی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج