adexo3
۱۳۸۸۶۵۰
۶۱۲
۶۱۲
پ

گلیزرها حساب یونایتد را خالی کردند

خانواده گلیزر که در سال ۲۰۰۵ منچستریونایتد را با تسهیلات ۸۰۰ میلیون پوند خریداری کرده بودند، طی این مدت از دارایی‌های شیاطین سرخ برای بازپرداخت این وام و سایر موارد حقوقی استفاده کرده‌اند.

خبرآنلاین: خانواده گلیزر که در سال ۲۰۰۵ منچستریونایتد را با تسهیلات ۸۰۰ میلیون پوند خریداری کرده بودند، طی این مدت از دارایی‌های شیاطین سرخ برای بازپرداخت این وام و سایر موارد حقوقی استفاده کرده‌اند.

گلیزرها حساب یونایتد را خالی کردند

به گزارش اتلتیک؛ در معامله فروش 25% از سهام منچستریونایتد به سر جیم رتکلیف، گروه آمریکایی راین به عنوان واسطه عمل می‌کرد. گلیزرها برای تسهیل توافق 1.64 میلیارد دلاری (1.3 میلیارد پوند) با رتکلیف، 31.5 میلیون دلار (24.9 میلیون پوند) از حساب‌های منچستریونایتد به واسطه‌ها پرداخت کردند. مطابق اسناد بورس نیویورک، 56 وکیل برای انتقال سهام شیاطین سرخ به مرد بریتانیایی توسط بانک راین استخدام شده بودند. گلیزرها همچنین برای مشاوره شخصی به بانک «Rothschild & Co» مراجعه کرده بودند که نحوه پرداخت دستمزد آن‌ها مشخص نشده است. مطابق توافق طرفین، پاتریک استوارت - مدیر اجرایی موقت - و کلایف بتی - مدیر ارشد مالی - پاداش‌های هنگفتی دریافت خواهند کرد. گفته می‌شود مبلغ این پاداش دو برابر دستمزد سالیانه آن‌ها است. ریچارد آرنلود نیز با توجه به این که سهام‌دار کلاس A محسوب می‌شود، از فروش سهام منچستریونایتد مبلغ قابل‌توجهی دریافت می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج