اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۸۹۴۶۵
۴۱۸
۴۱۸
پ

مشکل مربی اسپانیایی استقلال برای برگشت چیست؟

مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که هم‌اکنون در اسپانیا به سر می‌برد، به ‌دلیل عدم ثبت قراردادش راضی به بازگشت به ایران نشده؛ این در شرایطی است که آبی‌ها از چند روز پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند!

ایرنا: دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال از چند روز پیش آغاز شده است. با این حال، یوسو سِسما مربی بدنساز اسپانیایی آبی‌پوشان که برای تعطیلات راهی کشورش شده، غایب تمرینات آبی‌ها بوده و حاضر به بازگشت نشده است.

مشکل مربی اسپانیایی استقلال برای برگشت چیست؟

درباره عدم بازگشت سسما به ایران گفته می‌شود که او به دلیل عدم پرداخت مطالباتش به نوعی قهر کرده است اما ماجرا به قرارداد او بر می‌گردد نه مطالباتش!
مبلغ قرارداد این مربی اسپانیایی که در ابتدای فصل به کادر فنی استقلال اضافه شد، چندبرابر بیشتر از مربی خارجی پیشین آبی‌پوشان است و همین مساله باعث شد تا به دلیل پر بودن سقف قرارداد آبی‌ها، امکان ثبت قرارداد او تا اینجای فصل وجود نداشته باشد.
در واقع، باشگاه استقلال به دلیل عدم رعایت قانون سقف قرارداد، نتوانست قرارداد او را در نیم فصل اول ثبت کند و مطالباتش را هم پرداخت نکرد! البته علی‌رغم اینکه قرارداد سسما هنوز ثبت نشده، باشگاه استقلال بخشی از مطالبات این مربی را همچون سایر اعضای تیم پرداخت کرده است.
در روزهای گذشته علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در تلاش بوده است تا از راه‌های مختلف امکان ثبت قرارداد این مربی اسپانیایی را فراهم کند و علاوه بر این، قصد دارد تا بلافاصله پس از ثبت رسمی قراردادش، قسط عقب افتاده او را نیز پرداخت کند و از ایجاد حاشیه در اردوی صدرنشین لیگ برتر جلوگیری کند.
پیش از این نیز باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب(مربی) و گوستاوو بلانکو(مهاجم آرژانتینی) با مشکلی مشابه(قانون سقف قرارداد) مواجه شده بود که در نهایت برخی از بازیکنان و مربیان این تیم با کسر قراردادشان، شرایط ثبت قرارداد آنها را فراهم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج