۱۳۹۰۹۷۱
۱۷۶۳
۱۷۶۳
پ

غول آفریقایی به دنبال قرارداد با کی‌روش

آنگونه که رسانه‌ها نوشته‌اند، کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی الجزایر است.

ورزش سه: آنگونه که رسانه‌ها نوشته‌اند، کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی الجزایر است.

غول آفریقایی به دنبال قرارداد با کی‌روش

پس از حذف ناباورانه تیم ملی الجزایر در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با کسب 2 تساوی و یک شکست و دومین ناکامی متوالی در این پیکارها (پس از سال 2022)، رئیس فدراسیون الجزایر از توافق با جمال بلماضی برای پایان همکاری و فسخ قرارداد دوطرفه خبر داد.

بلماضی که توانسته بود الجزایر را در سال 2019 قهرمان جام ملت‌های آفریقا کند، در سال 2022 نتوانست این تیم را از مرحله گروهی به دور بعد برساند و این اتفاق را امسال نیز برای آنها تکرار کند. ناکامی در رساندن الجزایر به جام جهانی 2022 نیز از دیگر ناکامی‌های این تیم بود که در نهایت با پایان همکاری طرفین همراه شد.

پس از جدایی بلماضی، شایعات در مورد انتخاب جانشین این سرمربی در رسانه‌ها مطرح شد و آنگونه که وب سایت الجزایر اسپورت خبر داده، کارلوس کی روش یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی این کشور است و حتی مذاکرات با او نیز آغاز شده است.

غول آفریقایی به دنبال قرارداد با کی‌روش

آنگونه که رسانه‌ها نوشته‌اند، هروه رنار دیگر نامزد هدایت الجزایر بود که وی با رد این پیشنهاد اعلام کرده تا آگوست 2024، تمام تمرکزش روی هدایت تیم ملی زنان فرانسه است و همین موضوع شانس کی روش را برای بازگشت دوباره به آفریقا افزایش داده است.

کی روش که از سپتامبر 2021 و به مدت هفت ماه هدایت مصر را بر عهده داشت، در 20 مسابقه روی نیمکت فراعنه نشست و توانست این تیم را به فینال جام ملت‌های آفریقا برساند ولی هم در این مسابقه و هم پلی آف مرگ و زندگی صعود به جام جهانی، مغلوب سنگال شد و از هدایت این تیم کنار رفت.

سرمربی 70 ساله پرتغالی که دوره کوتاهی و فقط در 12 بازی هدایت قطر را برعهده داشت، پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا و طی توافقی دو طرفه، از سمت خود کنار گذاشته شد و حالا ممکن است او یک بار دیگر و در تجربه جدیدی، روی نیمکت الجزایر بنشیند که البته این موضوع نیازمند تأیید از سوی مقامات رسمی در فدراسیون فوتبال این کشور است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج