۱۳۹۱۲۳۸
۳۳۸۱
۳۳۸۱
پ

پرسپولیسی‌ها به دنبال جولان ادامه‌دار در بازار نقل و انتقالات زمستانی

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بتوانند فهرست تیم‌شان را تقویت کنند و بعد از جذب عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر، تلاش سرخ‌پوشان ادامه دارد.

فوتبال ۳۶۰: پرسپولیس با وجود آنکه یکی از تیم‌های بدون سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می‌شود، با این وجود در بازار زمستانه حضور فعالی داشته است.

پرسپولیسی‌ها به دنبال جولان ادامه‌دار در بازار نقل و انتقالات زمستانی

البته که همچنان مدیران باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی مورد انتقاد هواداران قرار دارند اما با این وجود آن‌ها تلاش‌شان بر این است که بتوانند فهرست تیم‌شان را تقویت کنند و گفته می‌شود برای جلوگیری از عقب‌ماندگی در بازار زمستانه، خریدهای سرخ‌پوشان پایتخت براساس لیست ارائه شده از سوی یحیی گل‌محمدی در حال انجام است.

عبدالکریم حسن مدافع چپ سابق تیم ملی قطر که در السد روزهای رویایی را پشت سر گذاشت، یکی از خریدهای زمستانی سرخ‌پوشان پایتخت بود؛ به‌طوری‌که این مدافع قطری بعد از گذراندن روزهای پرنوسان در فوتبال باشگاهی کویت، به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها پاسخ مثبت داد و حالا امیدوار است که بتواند در جمع سرخ‌پوشان پایتخت احیا شود و خاطره رسیدن به مقام مرد سال آسیا در سال 2018 را مجدداً تکرار نماید. البته که این مدافع قطری تنها خرید زمستانی سرخ‌پوشان نیست و مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به جذب یک مهاجم هم شده‌اند تا خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند.

عیسی آل‌کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که در نیم‌فصل نخست در سپاهان حضور داشت، دیگر خرید زمستانی پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود. البته که همکاری دوباره با آل‌کثیر با واکنش‌های مختلفی از سوی هواداران سرخ‌پوش مواجه شد اما با این‌حال، بازگشت او به جمع بازیکنان پرسپولیس رسمیت پیدا کرده است. جالب آنکه عبدالکریم حسن با قراردادی 1.5 ساله به پرسپولیس پیوسته اما عیسی آل‌کثیر تنها برای مدتی کوتاه و تا پایان فصل با سرخ‌پوشان پایتخت قراردادش را به امضا رسانده است!

جانشین سرلک از رفسنجان می‌آید؟

مدیران باشگاه پرسپولیس همزمان با مذاکره با عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر، مذاکرات خود با محمد خدابنده‌لو را هم آغاز کردند. هافبک این روزهای مس رفسنجان در ابتدای فصل هم گزینه پیوستن به پرسپولیس بود اما در نهایت با نارنجی‌پوشان رفسنجانی به توافق رسید. مهم‌ترین مانع پیوستن خدابنده‌لو به پرسپولیس، درخواست مسی‌ها برای پرداخت 10 میلیارد تومان جهت صدور رضایت‌نامه‌اش است که در این راستا گفته می‌شود رایزنی‌ها در حال انجام است و این احتمال وجود دارد که خدابنده‌لو با بخشیدن بخشی از مطالبات خود، از رقم رضایت‌نامه‌اش بکاهد تا شرایط حضورش در پرسپولیس فراهم شود. آخرین خبرها حکایت از توافق اولیه پرسپولیسی‌ها در زمینه جذب محمد خدابنده‌لو دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او احتمالاً در قامت جانشین میلاد سرلک به فهرست پرسپولیس اضافه خواهد شد.

۲ چالش بزرگ، سد راه جذب علیپور

پرسپولیسی‌ها در بازار زمستانه به دنبال جذب مهاجم هستند و بعد از توافق با عیسی آل‌کثیر، خرید علی علیپور در دستور کار قرار گرفته است؛ آن‌هم در حالی‌که وحدت هنانوف، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، شهاب زاهدی و نبیل باهویی بازیکنانی هستند که سهمیه‌های خارجی پرسپولیس را در فصل جاری به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به پر شدن سهمیه بازیکنان خارجی سرخ‌پوشان، در شرایطی علی علیپور می‌تواند به فهرست پرسپولیس اضافه شود که یک بازیکن خارجی (که احتمالاً نبیل باهویی خواهد بود) از فهرست سرخ‌پوشان خارج شود.

مدیران باشگاه پرسپولیس البته که به جز پر بودن فهرست بازیکنان خارجی تیم‌شان، باید هزینه رضایت‌نامه این مهاجم باتجربه را هم به باشگاه ژیل‌ویسنته پرداخت کنند و این 2 چالش بزرگ در مسیر جذب علی علیپور باعث شده تا این مهاجم باتجربه که بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود، راه پر پیچ و خمی را در مقابل خود برای بازگشت به جمع سرخ‌پوشان پایتخت ببیند؛ البته که علیپور شخصاً برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داده اما عدم توافق با باشگاه پرتغالی باعث شده تا فعلاً این بازیکن دور از فهرست سرخ‌پوشان پایتخت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج